Διακοπές χωρίς άγχος και προβλήματα: Τι πρέπει να γνωρίζετε για τις κρατήσεις σε τουριστικά καταλύματα - Τι ισχύει με τις ακυρώσεις
Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να επιδεικνύουν οι καταναλωτές προκειμένου να απολαύσουν τις διακοπές τους χωρίς άγχος και προβλήματα, όταν κάνουν κρατήσεις σε τουριστικά καταλύματα. Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας υπενθυμίζει τα δικαιώματά τους κατά τη δέσμευση ενός καταλύματος "ώστε να μπορούν να λάβουν ορθές αποφάσεις". Σχετικά με τη διαμονή σε ξενοδοχεία, ο ξενοδόχος ή ιδιοκτήτης του εκάστοτε τουριστικού καταλύματος, υποχρεούται:να διαθέτει τα κενά δωμάτια σε οποιονδήποτε πελάτη,να παρέχει όλες τις ανέσεις και υπηρεσίες που διαφημίζει (π.χ. πισίνα, αθλητικές δραστηριότητες, internet, κλιματισμό, χώρο στάθμευσης κλπ),να απαντά εντός 3 ημερών, για την αποδοχή ή όχι της κράτησης,να αναρτά σε κάθε δωμάτιο, πινακίδα θεωρημένη από την Αστυνομία, όπου θα αναφέρονται αναλυτικά οι τιμές (τιμή δωματίου, προσαυξήσεις, τιμή πρωινού και γεύματος), ώστε να γνωρίζετε με ακρίβεια πόσο θα στοιχίσει η διαμονή σας. Σχετικά με την προκαταβολή...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.