Διαρροή προσωπικών δεδομένων
Δεν έχουν τέλος τα περιστατικά μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης σε προσωπικά στοιχεία πελατών εταιρειών σε όλο τον κόσμο, γεγονός που δείχνει το πώς οι επιτήδειοι χτυπούν συνεχώς καταστήματα - ειδικά λιανοπωλητές - αλλά και εταιρείες παροχής υπηρεσιών. Η Coupang, η μεγαλύτερη διαδικτυακή εταιρεία λιανικής πώλησης της Νότιας Κορέας, ζήτησε συγγνώμη την Κυριακή για την παραβίαση προσωπικών πληροφοριών που αφορούν - ούτε λίγο ούτε πολύ - 33,7 εκατομμύρια λογαριασμούς πελατών, μέσω μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης σε προσωπικά δεδομένα. Το περιστατικό στην επονομαζόμενη Amazon της Νότιας Κορέας είναι το τελευταίο σε σειρά διαρροών δεδομένων σε μεγάλες εταιρείες της Νότιας Κορέας, συμπεριλαμβανομένης της SK Telecom. Η κυβέρνηση, η οποία πραγματοποίησε έκτακτη συνεδρίαση την Κυριακή για το θέμα, εξετάζει εάν η Coupang παραβίασε τους κανόνες ασφαλείας σχετικά με την προστασία των προσωπικών πληροφοριών, δήλωσαν οι Αρχές. Η Coupang ανακοίνωσε ότι...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.