πριν από  2 ώρες 12 λεπτά

Tanea.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Δεν έχουν τέλος τα περιστατικά μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης σε προσωπικά στοιχεία πελατών εταιρειών σε όλο τον κόσμο, γεγονός που δείχνει το πώς οι επιτήδειοι χτυπούν συνεχώς καταστήματα - ειδικά λιανοπωλητές - αλλά και εταιρείες παροχής υπηρεσιών. Η Coupang, η μεγαλύτερη διαδικτυακή εταιρεία λιανικής πώλησης της Νότιας Κορέας, ζήτησε συγγνώμη την Κυριακή για την παραβίαση προσωπικών πληροφοριών που αφορούν - ούτε λίγο ούτε πολύ - 33,7 εκατομμύρια λογαριασμούς πελατών, μέσω μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης σε προσωπικά δεδομένα. Το περιστατικό στην επονομαζόμενη Amazon της Νότιας Κορέας είναι το τελευταίο σε σειρά διαρροών δεδομένων σε μεγάλες εταιρείες της Νότιας Κορέας, συμπεριλαμβανομένης της SK Telecom. Η κυβέρνηση, η οποία πραγματοποίησε έκτακτη συνεδρίαση την Κυριακή για το θέμα, εξετάζει εάν η Coupang παραβίασε τους κανόνες ασφαλείας σχετικά με την προστασία των προσωπικών πληροφοριών, δήλωσαν οι Αρχές. Η Coupang ανακοίνωσε ότι...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation