πριν από  3 ημέρες 3 ώρες

Ot.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


To κουδούνι της Taco Bell ήχησε για πρώτη φορά στην Αθήνα την περασμένη εβδομάδα, σηματοδοτώντας κάτι περισσότερο από ένα ακόμη εστιατόριο fast food. Η άφιξη της αμερικανικής αλυσίδας στο Χαλάνδρι και η επέκταση κι άλλων ομοειδών επιχειρήσεων στη χώρα μάς υπενθυμίζει ότι τα διεθνή brands βλέπουν στην Ελλάδα ένα γόνιμο έδαφος ανάπτυξης.Τα διεθνή brands εστίασης επιλέγουν Ελλάδα Η ελληνική αγορά fast casual και street food έχει μπει σε μια νέα φάση δυναμικής ανάπτυξης. Διεθνείς αλυσίδες που μετρούν δεκαετίες παρουσίας στον παγκόσμιο χάρτη γαστρονομίας επενδύουν εκ νέου στην Ελλάδα, βλέποντας το νεανικό κοινό να αναζητά αυθεντικές εμπειρίες και πολυπολιτισμικές γεύσεις. Με οδηγό τα social media και ιδιαίτερα το TikTok, οι νέοι καταναλωτές αναδεικνύονται σε βασικούς opinion leaders για την πορεία των ξένων αλυσίδων στη χώρα μας. Είναι ανοιχτοί σε νέες γαστρονομικές προτάσεις αλλά ζητούν εμπειρίες, αυθεντικές γεύσεις και ...πολυεθνικό...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation