Δημόσια έργα ή Δημόσια συγκοινωνία: Η ερώτηση των πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ και οι λύσεις για την Αττική Οδό
Νέο κύκλο ανάπτυξης και επενδύσεων επιδιώκει ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ο οποίος περνά μέσα και από την τριπλή επέκταση της Αττικής Οδού. Ωστόσο, εδώ δημιουργείται μία διελκυστίνδα, καθώς από τη μία πλευρά οι κατασκευαστές θέλουν να εκμεταλλευτούν το νομικό πλαίσιο που τους επιτρέπει να προτείνουν δημόσια έργα έτοιμα προς δημοπράτηση στα αρμόδια υπουργεία (σ.σ. Πρότυπες Προτάσεις), ενώ από την άλλη πλευρά υπάρχει και η άλλη πλευρά που ζητά επενδύσεις σε μέσα μαζικής μεταφοράς, τα οποία έχουν παρακμάσει λόγω της στροφής των κονδυλίων στα δημόσια οδικά έργα. Ξεκινώντας από τους κατασκευαστές, ο Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου, Γιώργος Περιστέρης, κατά τη διάρκεια της χθεσινής ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης ανέφερε σχετικά με την Αττική Οδό, που διαχειρίζεται η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ότι η κίνηση έχει αυξηθεί και πως χρειάζεται να ληφθούν μέτρα, καθώς η κατάσταση κουράζει τους οδηγούς. Η άλλη πλευρά, ζητά μεγαλύτερες επενδύσεις και προσοχή...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.