Dubai Chocolate: η σοκολάτα του TikTok κατακτά τη βιομηχανία σνακ και παγωτού
Της Ξανθής Γούναρη Ξεκίνησε από τη λιγούρα μιας εγκύου στο Ντουμπάι και μέσα σε λίγους μήνες εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο. Η σοκολάτα "Can't Get Knafeh Of It" από τη Βρετανο-Αιγύπτια Sarah Hamouda δεν είναι απλώς ένα ακόμη γλύκισμα· είναι μια μικρογραφία του τρόπου με τον οποίο λειτουργεί σήμερα η αγοραστική ψυχολογία: storytelling, αισθητική πολυτέλεια, social media και εξωτικές πρώτες ύλες. Η καθοριστική στιγμή ήρθε τον Δεκέμβριο του 2023, όταν η TikTok influencer Maria Vehera ανέβασε ένα αυθόρμητο βίντεο δοκιμής της σοκολάτας, το οποίο μέσα σε λίγες εβδομάδες συγκέντρωσε πάνω από 125 εκατομμύρια προβολές. Η "Dubai Chocolate", όπως βαφτίστηκε από το κοινό, απέκτησε χαρακτήρα συλλεκτικού προϊόντος και εν μια νυκτί δημιούργησε μια νέα αγορά.Σοκολάτα με λίγη... σοκολάτα: Από την ΙΟΝ και την Elbisco μέχρι τον Σκλαβενίτη και την Κρι Κρι Αν και το προϊόν περιέχει τεχνικά σοκολάτα, το επίκεντρο της εμπειρίας είναι τα υπόλοιπα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.