πριν από  10 ώρες 45 λεπτά

Capital.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Της Ξανθής Γούναρη Ξεκίνησε από τη λιγούρα μιας εγκύου στο Ντουμπάι και μέσα σε λίγους μήνες εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο. Η σοκολάτα "Can't Get Knafeh Of It" από τη Βρετανο-Αιγύπτια Sarah Hamouda δεν είναι απλώς ένα ακόμη γλύκισμα· είναι μια μικρογραφία του τρόπου με τον οποίο λειτουργεί σήμερα η αγοραστική ψυχολογία: storytelling, αισθητική πολυτέλεια, social media και εξωτικές πρώτες ύλες. Η καθοριστική στιγμή ήρθε τον Δεκέμβριο του 2023, όταν η TikTok influencer Maria Vehera ανέβασε ένα αυθόρμητο βίντεο δοκιμής της σοκολάτας, το οποίο μέσα σε λίγες εβδομάδες συγκέντρωσε πάνω από 125 εκατομμύρια προβολές. Η "Dubai Chocolate", όπως βαφτίστηκε από το κοινό, απέκτησε χαρακτήρα συλλεκτικού προϊόντος και εν μια νυκτί δημιούργησε μια νέα αγορά.Σοκολάτα με λίγη... σοκολάτα: Από την ΙΟΝ και την Elbisco μέχρι τον Σκλαβενίτη και την Κρι Κρι Αν και το προϊόν περιέχει τεχνικά σοκολάτα, το επίκεντρο της εμπειρίας είναι τα υπόλοιπα...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation