Δυναμική τιμολόγηση: Η νέα πραγματικότητα στα σούπερ μάρκετ;
Μέχρι τώρα, οι μεταβολές στις τιμές των τροφίμων σχετίζονταν με την εποχικότητα, τις προωθητικές ενέργειες ή τις αλλαγές κόστους. Όμως, η νέα εποχή φέρνει την αλγοριθμική τιμολόγηση σε πραγματικό χρόνο, όπου οι τιμές μπορεί να αλλάζουν δεκάδες φορές μέσα στην ίδια ημέρα. Και αν κάτι μας έχει διδάξει η εμπειρία από την Uber, την Amazon και τα αεροπορικά εισιτήρια, είναι ότι η μεταβλητότητα αυτή σπάνια περνά απαρατήρητη από τους καταναλωτές. Η δυναμική τιμολόγηση στις Walmart και Kroger Οι αμερικανικές αλυσίδες Walmart και Kroger έχουν επενδύσει μαζικά σε ηλεκτρονικές ετικέτες ραφιών (ESLs). Η Walmart έχει εγκαταστήσει την τεχνολογία σε περισσότερα από 400 καταστήματα και σχεδιάζει να καλύψει πάνω από τα μισά καταστήματά της έως το τέλος του 2026. Η Kroger ακολουθεί σε πιο συντηρητικό ρυθμό. Οι ίδιες οι εταιρείες αρνούνται ότι σκοπεύουν να εφαρμόσουν surge pricing, δηλαδή αυξήσεις τιμών κατά τη διάρκεια αιχμής, και επιμένουν πως οι ESLs...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Μέχρι τώρα, οι μεταβολές στις τιμές των τροφίμων σχετίζονταν με την εποχικότητα, τις προωθητικές ενέργειες ή τις αλλαγές κόστους. Όμως, η νέα εποχή φέρνει την αλγοριθμική τιμολόγηση σε πραγματικό χρόνο, όπου οι τιμές μπορεί να αλλάζουν δεκάδες φορές μέσα στην ίδια ημέρα. Και αν κάτι μας έχει διδάξει η εμπειρία από την Uber, την Amazon και τα αεροπορικά εισιτήρια...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.