Δύο άξονες για την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού
Ηλίας Μπέλλος 21.05.2025 • 09:10 Κοινοποίηση 0 Σχόλια Προσέλκυση περισσότερων ταξιδιωτών από μακρινές αγορές, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, και προώθηση λιγότερο γνωστών προορισμών της Ελλάδας, οι οποίοι συνιστούν νέες και εναλλακτικές προτάσεις ταξιδιών, είναι δύο στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν μακροπρόθεσμα τη βιώσιμη ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, εκτιμά το τμήμα Διεύθυνσης Οικονομικής Ανάλυσης της Εθνικής Τράπεζας. Σε μελέτη της για τις νέες προκλήσεις του τουρισμού υπογραμμίζει πως οι ταξιδιώτες από μακρινούς προορισμούς τείνουν να έχουν υψηλότερη μέση κατά κεφαλήν δαπάνη και να έρχονται καθ' όλη τη διάρκεια του έτους και όχι μόνο κατά την καλοκαιρινή αιχμή. Παράλληλα, σημειώνει ότι οι διεθνείς τάσεις δείχνουν πως οι ταξιδιώτες αναζητούν νέους και εναλλακτικούς προορισμούς και εμπειρίες, κάτι που μπορούν να προσφέρουν λιγότερο ανεπτυγμένα τουριστικά μέρη της Ελλάδας.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.