E-commerce: Είναι ο νέος (μονο)δρομος για την αγορά;
Ολοένα και με περισσότερα κλικ πραγματοποιούν τις αγορές τους οι Έλληνες, ενισχύοντας το e-commerce με το ιλιγγιώδες ποσό των 20 δισ. την περασμένη χρονιά, αναδεικνύοντας ένα εντυπωσιακά αναπτυγμένο τοπίο με σκληρό price oriented ανταγωνισμό. Με το ενδιαφέρον τους να στρέφεται σε ενδύματα, υποδήματα και ηλεκτρονικά είδη, οι καταναλωτές δείχνουν το νέο (μονο)δρόμο στις μεγάλες εταιρείες για επενδυτικές κινήσεις. Διόλου τυχαία αν σκεφτεί κανείς πως ένα τεράστιο ποσοστό που κυμαίνεται από 78% έως και 97% των χρηστών του διαδικτύου, κάνει online shopping. Πέρυσι, ο εκτιμώμενος τζίρος των κινεζικών πλατφορμών ήταν 529 - 627 εκ. ευρώ, καταλαμβάνοντας το 17,63% - 20,9% της ελληνικής αγοράς Η κυριαρχία του e-commerce Την αγορά οδηγούν οι "ώριμοι καταναλωτές", όπως αποκάλυπτε τον Μάιο η Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2025 που παρουσιάστηκε από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.