ΕΕΕΠ: Στα 94 εκατ. ευρώ η διαφήμιση τυχερών παιχνιδιών το 2024
Σύμφωνα με τον επίσημο απολογισμό της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ), το 2024 ξοδεύτηκαν περίπου 94 εκατομμύρια ευρώ για εμπορική επικοινωνία των τυχερών παιχνιδιών και η πρόβλεψη για το 2025 ανεβάζει το ποσό στα 102 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για μια τάση που επιβεβαιώνει τη σφοδρή ανταγωνιστικότητα του κλάδου, αλλά ταυτόχρονα δημιουργεί πιέσεις για αυστηρότερη εποπτεία, ειδικά στο περιβάλλον του διαδικτύου, όπου πραγματοποιείται πλέον η συντριπτική πλειονότητα των προβολών. Ηλεκτρονικά μέσα, social media, video πλατφόρμες και SEO απορροφούν τον κύριο όγκο της δαπάνης, αφήνοντας πίσω την τηλεόραση, το ραδιόφωνο και τις υπαίθριες διαφημίσεις. Το 2024, η ΕΕΕΠ αξιολόγησε 1.278 Σχέδια Εμπορικής Επικοινωνίας (ΣΕΕ), εκ των οποίων 1.107 εγκρίθηκαν και 171 απορρίφθηκαν ή αποσύρθηκαν. Το 66% αυτών αφορούσε σε διαδικτυακά παίγνια, ενώ μόλις 0,36% σχετιζόταν με ραδιοτηλεοπτικά μέσα. Η ραγδαία αυτή εξάπλωση της διαφημιστικής...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.