πριν από  3 ώρες 37 λεπτά

Emea.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Σύμφωνα με τον επίσημο απολογισμό της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ), το 2024 ξοδεύτηκαν περίπου 94 εκατομμύρια ευρώ για εμπορική επικοινωνία των τυχερών παιχνιδιών και η πρόβλεψη για το 2025 ανεβάζει το ποσό στα 102 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για μια τάση που επιβεβαιώνει τη σφοδρή ανταγωνιστικότητα του κλάδου, αλλά ταυτόχρονα δημιουργεί πιέσεις για αυστηρότερη εποπτεία, ειδικά στο περιβάλλον του διαδικτύου, όπου πραγματοποιείται πλέον η συντριπτική πλειονότητα των προβολών. Ηλεκτρονικά μέσα, social media, video πλατφόρμες και SEO απορροφούν τον κύριο όγκο της δαπάνης, αφήνοντας πίσω την τηλεόραση, το ραδιόφωνο και τις υπαίθριες διαφημίσεις. Το 2024, η ΕΕΕΠ αξιολόγησε 1.278 Σχέδια Εμπορικής Επικοινωνίας (ΣΕΕ), εκ των οποίων 1.107 εγκρίθηκαν και 171 απορρίφθηκαν ή αποσύρθηκαν. Το 66% αυτών αφορούσε σε διαδικτυακά παίγνια, ενώ μόλις 0,36% σχετιζόταν με ραδιοτηλεοπτικά μέσα. Η ραγδαία αυτή εξάπλωση της διαφημιστικής...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation