Εγνατία: Εκεί που η Ευρώπη τελειώνει και αρχίζουν τα Βαλκάνια
Κρίσιμος είναι ο τελευταίος μήνας της χρονιάς για το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων και, κατ' επέκταση, για τα κρατικά έσοδα. Ο λόγος είναι ότι ένα από τα σημαντικότερα project αποκρατικοποιήσεων, αυτό της Εγνατίας Οδού, το οποίο "σέρνεται" ήδη επί δεκαπέντε χρόνια, πρέπει πλέον να ολοκληρωθεί - ευτυχώς οι αρμόδιοι κάνουν ό,τι απαιτείται προς την κατεύθυνση αυτή. Να θυμίσουμε ότι, ύστερα από διεθνή διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ, τον Αύγουστο του 2021 το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Egis Projects αναδείχθηκε προτιμητέος επενδυτής για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης της Εγνατίας Οδού και τριών κάθετων οδικών αξόνων της για 35 έτη, με δεσμευτική προσφορά περίπου 1,5 δισ. ευρώ - ποσό υψηλότερο κατά περίπου 500 εκατ. ευρώ σε σχέση με τη δεύτερη προσφορά. Η ιδιωτικοποίηση αυτή δεν ωφελεί μόνο τα δημόσια έσοδα, αλλά συνδέεται άμεσα και με την ασφάλεια των πολιτών και τη συνολική ποιότητα των οδικών υποδομών της χώρας. Για να γίνουμε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.