πριν από  1 ημέρα 0 ώρα

Ot.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στην εποχή της "συνδεσιμότητας 24/7" που ζούμε, η μάχη των ιδεών διεξάγεται μέσω των κοινωνικών δικτύων. Αδιαμεσολάβητα από κομματικής απόψεως, όχι όμως δίχως μια στοιχειώδη οργάνωση είτε από κάποια ιδιωτική πρωτοβουλία είτε με στρατηγικό σχεδιασμό από ιδεολογικές συλλογικότητες ή ομάδες πίεσης. Έτσι η δημοφιλής φράση "C'est Nicolas qui paie" ("Είναι ο Νικόλας που πληρώνει") έγινε καταχωρημένο εμπορικό σήμα στη Γαλλία, για να πυροδοτήσει μια πολεμική που εξελίσσεται σε υπαρξιακή απειλή για το νεοπαγές κίνημα. Στις 20 Ιουνίου ο διευθυντής και εκδότης του περιοδικού "Frontieres" Ερίκ Τενιέ κατοχύρωσε την επωνυμία στο γαλλικό Εθνικό Ινστιτούτο Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (INPI). Κατά την εφημερίδα "Le Figaro" πρόκειται για μια στρατηγική επιλογή, διότι πρόκειται για το σύνθημα, το οποίο τους τελευταίους μήνες έχει γίνει σύμβολο της φορολογικής εξέγερσης ενός τμήματος του γαλλικού πληθυσμού και κυκλοφορεί ευρέως στα κοινωνικά δίκτυα, κυρίως...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation