"Είναι ο Νικόλας που πληρώνει": Πώς μια προπαγάνδα γίνεται εμπορική επωνυμία
Στην εποχή της "συνδεσιμότητας 24/7" που ζούμε, η μάχη των ιδεών διεξάγεται μέσω των κοινωνικών δικτύων. Αδιαμεσολάβητα από κομματικής απόψεως, όχι όμως δίχως μια στοιχειώδη οργάνωση είτε από κάποια ιδιωτική πρωτοβουλία είτε με στρατηγικό σχεδιασμό από ιδεολογικές συλλογικότητες ή ομάδες πίεσης. Έτσι η δημοφιλής φράση "C'est Nicolas qui paie" ("Είναι ο Νικόλας που πληρώνει") έγινε καταχωρημένο εμπορικό σήμα στη Γαλλία, για να πυροδοτήσει μια πολεμική που εξελίσσεται σε υπαρξιακή απειλή για το νεοπαγές κίνημα. Στις 20 Ιουνίου ο διευθυντής και εκδότης του περιοδικού "Frontieres" Ερίκ Τενιέ κατοχύρωσε την επωνυμία στο γαλλικό Εθνικό Ινστιτούτο Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (INPI). Κατά την εφημερίδα "Le Figaro" πρόκειται για μια στρατηγική επιλογή, διότι πρόκειται για το σύνθημα, το οποίο τους τελευταίους μήνες έχει γίνει σύμβολο της φορολογικής εξέγερσης ενός τμήματος του γαλλικού πληθυσμού και κυκλοφορεί ευρέως στα κοινωνικά δίκτυα, κυρίως...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.