Είναι τελικά προς όφελος των brands το pitching;
Η επικοινωνία έχει αλλάξει - και μαζί της οι ανάγκες των brands Δεν ζούμε πια στην εποχή των "μεγάλων καμπανιών" που κρατούσαν για λίγο και ύστερα χάνονταν από τον χάρτη. Σήμερα, η επιτυχία ορίζεται από στρατηγικές ολοκληρωμένης επικοινωνίας που λειτουργούν αδιάκοπα, επικοινωνώντας άμεσα και με αυθεντικότητα. Οι καταναλωτές περιμένουν από τα brands να βρίσκονται δίπλα τους σε πραγματικό χρόνο, να παράγουν ουσιαστικό περιεχόμενο, να αντιδρούν με ευστροφία στις εξελίξεις και να δείχνουν σταθερότητα στη φωνή και τις αξίες τους. ...Διαβάστε όλο το κείμενο Κατεβάστε τώρα το application της OFFSITE για Android & για iOS
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.