Εξαγωγές: Ποιο είναι το σχέδιο για να αυξηθούν οι πωλήσεις των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό
Σε κρίσιμο σταυροδρόμι βρίσκονται οι ελληνικές εξαγωγές, μέσα σε ένα κλίμα αβεβαιότητας για το παγκόσμιο εμπόριο με τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις να έχουν ένα διπλό στόχο για την φετινή χρονιά. Από την μια να διεισδύσουν τα ελληνικά προϊόντα σε νέες αγορές, κυρίως Τρίτων Χωρών, όπως είναι σε χώρες της Αφρικής, της Μέσης Ανατολής και της Λατινικής Αμερικής και από την άλλη να μπορέσουν όσο το δυνατόν περισσότερες μικρομεσαίες επιχειρήσεις να κάνουν εξαγωγές. Γράφει ο Δημήτρης Χριστούλιας Είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα το 80% των εξαγωγών πραγματοποιείται από το 20% των επιχειρήσεων που εξάγουν και το 20% των εξαγωγών από το 80% των επιχειρήσεων. Στοιχεία που καταδεικνύουν με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο ότι η πλειονότητα των εξαγωγών γίνεται μέχρι σήμερα από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες της χώρας. Μεγάλη άνοδος Οι Έλληνες εξαγωγείς προσπαθούν να βρουν νέες αγορές προκειμένου να καλύψουν τις απώλειες που έχουν από τις...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.