Ακρίβεια, υψηλό κόστος ζωής αλλά και φυσικές καταστροφές ρίχνουν τη ψυχολογία των ελλήνων καταναλωτών οι οποίοι εμφανίζονται ως οι περισσότερο απαισιόδοξοι στην Ε.Ε. Το ΙΟΒΕ καταγράφει βουτιά στην καταναλωτική εμπιστοσύνη τον Σεπτέμβριο καθώς ο συγκεκριμένος δείκτης διαμορφώθηκε στις -45,0 μονάδες από -28,6 μονάδες τον Ιούλιο, συμβάλλοντας και στην πτώση του...
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.