ΙΤΕΠ: Τα ξενοδοχεία στρέφονται προς τη βιωσιμότητα - Οι επιδόσεις στη διαχείριση αποβλήτων
Προς ένα βιωσιμότερο αύριο βαδίζουν τα ελληνικά ξενοδοχεία, καθώς επενδύουν ενεργά σε περιβαλλοντικές δράσεις, τεχνολογίες και υποδομές. Θετικός οιωνός για τη βιωσιμότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των επισκεπτών είναι η ολοένα και πιο αυξανόμενη κινητοποίηση του κλάδου, παρά την ανομοιομορφία της προόδου. Όπως ανέφερε πρόσφατα ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Αλέξανδρος Βασιλικός, "ο δρόμος για το καλύτερο αύριο του ελληνικού τουρισμού περνά από τη βιωσιμότητα". Ο κλάδος της φιλοξενίας, σύμφωνα με τον κ. Βασιλικό, είναι αυτός που έχει την ισχυρότερη περιφερειακή διάσταση μεταξύ όλων των κλάδων της ελληνικής οικονομίας. "Η βιωσιμότητα δεν είναι πλέον μια επιλογή. Είναι επιτακτική ανάγκη. Είναι ένα παγκόσμιο και ευρωπαϊκό ζήτημα το οποίο απαιτεί απαντήσεις. Προφανώς είναι και ένα μεγάλο εθνικό στοίχημα που αφορά τη διαφύλαξη του περιβάλλοντος και του φυσικού κάλλους σε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Όπως ανέφερε πρόσφατα ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος Αλέξανδρος Βασιλικός, "ο δρόμος για το καλύτερο αύριο του ελληνικού τουρισμού περνά από τη βιωσιμότητα". Τα ελληνικά ξενοδοχεία βρίσκονται στη διαδικασία μετάβασης προς ένα βιωσιμότερο μέλλον, επενδύοντας ενεργά σε περιβαλλοντικές δράσεις, τεχνολογίες και υποδομές. Παρότι η πρόοδος δεν είναι...
Τα ελληνικά ξενοδοχεία βρίσκονται στη διαδικασία μετάβασης προς ένα βιωσιμότερο μέλλον, επενδύοντας ενεργά σε περιβαλλοντικές δράσεις, τεχνολογίες και υποδομές. Παρότι η πρόοδος δεν είναι ομοιόμορφη, η αυξανόμενη κινητοποίηση του κλάδου αποτελεί θετικό οιωνό για τη βιωσιμότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των επισκεπτών.
Σε διαδικασία μετάβασης προς ένα βιωσιμότερο μέλλον βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία, επενδύοντας ενεργά σε περιβαλλοντικές δράσεις, τεχνολογίες και υποδομές. Παρότι η πρόοδος δεν είναι ομοιόμορφη, η αυξανόμενη κινητοποίηση του κλάδου αποτελεί θετικό οιωνό για τη βιωσιμότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των επισκεπτών.
Τα ελληνικά ξενοδοχεία βρίσκονται στη διαδικασία μετάβασης προς ένα βιωσιμότερο μέλλον, επενδύοντας ενεργά σε περιβαλλοντικές δράσεις, τεχνολογίες και υποδομές. Παρότι η πρόοδος δεν είναι ομοιόμορφη, η αυξανόμενη κινητοποίηση του κλάδου αποτελεί θετικό οιωνό για τη βιωσιμότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των επισκεπτών.
Το 20% των επενδύσεων κατευθύνεται σε πράσινες δράσεις σύμφωνα με έρευνα ΙΤΕΠ Τα ελληνικά ξενοδοχεία βρίσκονται στη διαδικασία μετάβασης προς ένα βιωσιμότερο μέλλον, επενδύοντας ενεργά σε περιβαλλοντικές δράσεις, τεχνολογίες και υποδομές. Παρότι η πρόοδος δεν είναι ομοιόμορφη, η αυξανόμενη κινητοποίηση του κλάδου αποτελεί θετικό οιωνό για τη βιωσιμότητα του...
Στροφή στη βιωσιμότητα για τα ελληνικά ξενοδοχεία - Το 20% των επενδύσεων είναι για πράσινες δράσεις
Τα ελληνικά ξενοδοχεία βρίσκονται στη διαδικασία μετάβασης προς ένα βιωσιμότερο μέλλον, επενδύοντας ενεργά σε περιβαλλοντικές δράσεις, τεχνολογίες και υποδομές. Παρότι η πρόοδος δεν είναι ομοιόμορφη, η αυξανόμενη κινητοποίηση του κλάδου αποτελεί θετικό οιωνό για τη βιωσιμότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των επισκεπτών.
Στροφή στη βιωσιμότητα για τα ελληνικά ξενοδοχεία: Σε πράσινες δράσεις το 20% των επενδύσεων το 2024
Τα ελληνικά ξενοδοχεία βρίσκονται στη διαδικασία μετάβασης προς ένα βιωσιμότερο μέλλον, επενδύοντας ενεργά σε περιβαλλοντικές δράσεις, τεχνολογίες και υποδομές. Παρότι η πρόοδος δεν είναι ομοιόμορφη, η αυξανόμενη κινητοποίηση του κλάδου αποτελεί θετικό οιωνό για τη βιωσιμότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των επισκεπτών.
Τα ελληνικά ξενοδοχεία βρίσκονται στη διαδικασία μετάβασης προς ένα βιωσιμότερο μέλλον, επενδύοντας ενεργά σε περιβαλλοντικές δράσεις, τεχνολογίες και υποδομές. Παρότι η πρόοδος δεν είναι ομοιόμορφη, η αυξανόμενη κινητοποίηση του κλάδου αποτελεί θετικό οιωνό για τη βιωσιμότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των επισκεπτών.
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.