Ελληνικές τράπεζες: Πόλεμος προσφορών για την προσέλκυση της νέας γενιάς
Στην ανακοπή του κύματος διείσδυσης στην ελληνική αγορά των ξένων ψηφιακών τραπεζών, οι χρήστες των οποίων σήμερα ξεπερνούν το 1,5 εκατομμύριο, στοχεύει η στρατηγική που εφαρμόζουν οι τραπεζικές διοικήσεις για τη διεύρυνση των μεριδίων τους στις νεότερες γενιές. Πρόκειται για μία μάχη, που δεν σχετίζεται τόσο με τα τρέχοντα επιχειρησιακά τους πλάνα, αλλά πιο μεσοπρόθεσμους στόχους. Όπως λένε τραπεζικές πηγές, "πρέπει να διασφαλίσουμε ότι οι σημερινοί 20άρηδες και 30άρηδες, όταν φτάσουν στην πιο παραγωγική ηλικία της ζωής τους, θα είναι ήδη πελάτες μας". Οι ίδιοι κύκλοι κάνουν "λόγο για έναν αγώνα διαρκείας, τον οποίο για να κερδίσουμε θα πρέπει συνεχώς να εξελισσόμαστε ψηφιακά και να προσαρμόζουμε τον τρόπο προσέγγισης των νέων". Η αλήθεια είναι πως μετά το ξέσπασμα της πανδημίας έχουν γίνει πολλά βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση. Παρ΄ όλα αυτά, τονίζει στέλεχος συστημικού ομίλου, "όσοι είναι έως 44 ετών, εξακολουθούν σε μεγάλο βαθμό...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.