Ένα καρουζέλ στο Μουσείο Μπενάκη
Υποκειμενικό πώς επέρχεται η δημιουργία, καθολικό ότι η τέχνη γεννιέται από μιαν ανάγκη στην οποία εμπεριέχονται ανησυχίες που επιθυμούν να εκφραστούν και επιθυμούν επίσης να τις αφουγκραστούν οι κοινωνοί της Τέχνης και τότε συναισθάνονται ότι η τέχνη τους "μιλά". Η τέχνη μπορεί επίσης να δώσει ζωή σε κάτι που δεν υπήρχε, ένα τρόπον τινά παζλ από αποκόμματα στιγμών που όλες μαζί συγκεντρώθηκαν για να εκφράσουν μία -επίσης- στιγμή που έχει κι αυτή τη θέση της στο χρόνο. Με αυτόν αναμετριέται η ανθρωπότητα, με αυτόν πάλλεται και ο καλλιτέχνης δημιουργώντας μία νέα συνθήκη στο χωροχρόνο. Μία τέτοια νέα συνθήκη δημιούργησε in situ ο Χριστόφορος Κατσαδιώτης. Σε μία αίθουσα στο Μουσείο Μπενάκη επί της Πειραιώς 138, έστησε ένα ιδιότυπο εικαστικό καρουζέλ αποτελούμενο από αντικείμενα τα οποία είχε συλλέξει σε σκουπίδια, σε Ελλάδα και Γαλλία: φωτογραφίες από περιοδικά και βιβλία, αφίσες, έργα από κινήματα τα οποία με κάποιον τρόπο έχουν...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.