πριν από  2 ώρες 37 λεπτά

Tovima.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στις αρχές της δεκαετίας του 1990 όταν ο κλάδος των σούπερ μάρκετ αναπτυσσόταν με ταχείς ρυθμούς κάθε χρόνο. Οι τότε μεγάλες αλυσίδες επελαύναν ανά την Ελλάδα επιχειρώντας να δημιουργήσουν το μεγαλύτερο πανελλαδικό δίκτυο η κάθε μία για τον εαυτό της. Εκείνη την εποχή, λοιπόν, οι δύο από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του "οργανωμένου λιανεμπορίου" όπως αυτοαποκαλούνταν ο κλάδος των σούπερ μάρκετ, η Νίκη ΑΕ του ομίλου Μαρινόπουλου και ο όμιλος Βερόπουλου, είχαν βρεθεί - εκτός των άλλων - και σε έναν ιδιότυπο ανταγωνισμό. Αφορούσε στην αγορά των επαγγελματικών ακινήτων.Τα ενοίκια και τα καλύτερα σημεία Ποιος θα αγοράσει τα καλύτερα σημεία σε διάφορες περιοχές της ελληνικής αγοράς. Μάλιστα ο όμιλος Βερόπουλου είχε δημιουργήσει δύο εταιρείες ακινήτων - η μία ήταν η Ευρώτας ΑΕ - οι οποίες αθόρυβα αγόραζαν οικόπεδα. Βέβαια αυτή την πρακτική δεν την ακολουθούσαν μόνο αυτοί οι δύο όμιλοι, αλλά και όλες σχεδόν οι τότε αλυσίδες. Η διαφορά των...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation