πριν από  4 ώρες 10 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η έρευνα αγοράς δεν είναι πλέον θέμα αριθμών. Είναι ζήτημα κατανόησης του ανθρώπου πίσω από αυτούς. Αυτό είναι το θεμέλιο πάνω στο οποίο χτίστηκε - και συνεχίζει να εξελίσσεται - η Ierax Analytix, επτά χρόνια μετά τη δημιουργία της. "Αποκωδικοποιούμε τα θέλω και τις επιθυμίες του καταναλωτή", λέει ο ιδρυτής της, Χάρης Λαλάτσης. "Όχι όπως τα πιστεύει ο ίδιος, αλλά όπως τα πράττει". Κι αυτή ακριβώς η φράση συνοψίζει γιατί η Ierax δεν είναι απλώς ένα ερευνητικό agency, αλλά ένα παρατηρητήριο συμπεριφορών. Όσοι συνεργάστηκαν, μάλιστα, μαζί της, όλα αυτά τα χρόνια, συνέχισαν! "Δεν έχουμε χάσει συνεργάτη", εξομολογείται ο Χάρης. "Αυτό για μένα είναι το μεγαλύ­τερο παράσημο". Από το Instacar και το Douleutara μέχρι τις σαλάτες Βεζύρογλου και μια οικογενειακή ταβέρνα στη Δράμα, οι συνεργασίες, άλλωστε, δεν μετριώνται σε project, αλλά σε σχέσεις και σε "ταξίδια". Προσωπικά και μη. "Ο Χάρης του 2017 δεν θα πίστευε ότι θα αφήσει τη Θεσσαλονίκη...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation