Επτά χρόνια Ierax Analytix
Η έρευνα αγοράς δεν είναι πλέον θέμα αριθμών. Είναι ζήτημα κατανόησης του ανθρώπου πίσω από αυτούς. Αυτό είναι το θεμέλιο πάνω στο οποίο χτίστηκε - και συνεχίζει να εξελίσσεται - η Ierax Analytix, επτά χρόνια μετά τη δημιουργία της. "Αποκωδικοποιούμε τα θέλω και τις επιθυμίες του καταναλωτή", λέει ο ιδρυτής της, Χάρης Λαλάτσης. "Όχι όπως τα πιστεύει ο ίδιος, αλλά όπως τα πράττει". Κι αυτή ακριβώς η φράση συνοψίζει γιατί η Ierax δεν είναι απλώς ένα ερευνητικό agency, αλλά ένα παρατηρητήριο συμπεριφορών. Όσοι συνεργάστηκαν, μάλιστα, μαζί της, όλα αυτά τα χρόνια, συνέχισαν! "Δεν έχουμε χάσει συνεργάτη", εξομολογείται ο Χάρης. "Αυτό για μένα είναι το μεγαλύτερο παράσημο". Από το Instacar και το Douleutara μέχρι τις σαλάτες Βεζύρογλου και μια οικογενειακή ταβέρνα στη Δράμα, οι συνεργασίες, άλλωστε, δεν μετριώνται σε project, αλλά σε σχέσεις και σε "ταξίδια". Προσωπικά και μη. "Ο Χάρης του 2017 δεν θα πίστευε ότι θα αφήσει τη Θεσσαλονίκη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.