πριν από  1 ημέρα 0 ώρα

Emea.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2025 που διεξήχθη από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.) & το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN), ρίχνει φως στον τρόπο που συμπεριφέρονται οι καταναλωτές στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα. Σημείο-κλειδί στην έρευνα αποτελεί ο διαχωρισμός των ερωτηθέντων σε "Γενικό Πληθυσμό", δηλαδή ανθρώπους που πραγματοποιούν αγορές σπάνια από το διαδίκτυο, και σε "Ώριμους Χρήστες", δηλαδή ανθρώπους που κάνουν ηλεκτρονικές αγορές συχνά ή πολύ συχνά. Επίσης, εξετάζει παράγοντες εμπιστοσύνης, τρόπους πληρωμής και παράδοσης, καθώς και τον ρόλο των Social Media και των διαφημίσεων στις αγοραστικές αποφάσεις. Η έρευνα διενεργήθηκε με ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο που αποτελούταν από 33 ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, σε δείγμα 800 online αγοραστών που προέρχονται από την Ελλάδα. Τα ευρήματα της έρευνας είναι πολύτιμα για τα ηλεκτρονικά καταστήματα, καθώς τους παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για να...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation