Έρχεται το 20ο Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών του ΕΙΕΠ
Το Customer Service έχει αναδειχθεί σε έναν από τους βασικότερους πυλώνες κουλτούρας, στρατηγικής και διαφοροποίησης μιας επιχείρησης. Στο 20ο Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών του ΕΙΕΠ, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα την Πέμπτη 5 Ιουνίου, πέντε διακεκριμένοι Έλληνες επαγγελματίες θα μοιραστούν καινοτόμες προσεγγίσεις για το μέλλον της εμπειρίας πελάτη. Ο Βασίλης Βασιλειάδης εστιάζει στη μετάβαση από τον σκοπό στην καθημερινή παρουσία. Ο Δημήτρης Δημητριάδης αναδεικνύει τον ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης με ανθρώπινο επίκεντρο. Η Αγνή Αλίκη Μαριακάκη αναλύει τις αόρατες ψυχολογικές δυνάμεις πίσω από τις επιλογές των πελατών. Η Άντα Φερεντίνου εξετάζει τη μετάβαση από την εξατομίκευση στην ενσυναίσθηση. Ο Ιωάννης Τσαρούχης παρουσιάζει έναν έξυπνο, βιώσιμο σχεδιασμό που απλοποιεί την πολυπλοκότητα. Δείτε όλη την ατζέντα & εξασφαλίστε τη θέση σας, εδώ. CATEGORIES: Events
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.