πριν από  3 ώρες 54 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Το Customer Service έχει αναδειχθεί σε έναν από τους βασικότερους πυλώνες κουλτούρας, στρατηγικής και διαφοροποίησης μιας επιχείρησης. Στο 20ο Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών του ΕΙΕΠ, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα την Πέμπτη 5 Ιουνίου, πέντε διακεκριμένοι Έλληνες επαγγελματίες θα μοιραστούν καινοτόμες προσεγγίσεις για το μέλλον της εμπειρίας πελάτη. Ο Βασίλης Βασιλειάδης εστιάζει στη μετάβαση από τον σκοπό στην καθημερινή παρουσία. Ο Δημήτρης Δημητριάδης αναδεικνύει τον ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης με ανθρώπινο επίκεντρο. Η Αγνή Αλίκη Μαριακάκη αναλύει τις αόρατες ψυχολογικές δυνάμεις πίσω από τις επιλογές των πελατών. Η Άντα Φερεντίνου εξετάζει τη μετάβαση από την εξατομίκευση στην ενσυναίσθηση. Ο Ιωάννης Τσαρούχης παρουσιάζει έναν έξυπνο, βιώσιμο σχεδιασμό που απλοποιεί την πολυπλοκότητα. Δείτε όλη την ατζέντα & εξασφαλίστε τη θέση σας, εδώ. CATEGORIES: Events

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία

      Palo presentation