Έρχεται το 20ό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών
Η εξυπηρέτηση πελατών αλλάζει. Όχι μόνο λόγω της τεχνολογίας, αλλά επειδή αλλάζουν οι άνθρωποι. Το φετινό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών είναι αφιερωμένο σε αυτόν τον μετασχηματισμό. Θα εξερευνήσουμε γιατί οι πελάτες φεύγουν, τι χάνεται στη διαδρομή και πώς η κουλτούρα μιας επιχείρησης επηρεάζει την κάθε εμπειρία. Θα δούμε πώς δανειζόμαστε ιδέες από άλλους κλάδους για να καινοτομήσουμε και πώς διαχειριζόμαστε την πολυπλοκότητα στον σχεδιασμό υπηρεσιών. Θα απαντήσουμε στο γιατί η σωστή διαχείριση παραπόνων μπορεί να φέρει αξία πολύ πέρα από το οικονομικό όφελος. Με το βλέμμα στο μέλλον, θα αγγίξουμε το πώς η τεχνητή νοημοσύνη ενισχύει χωρίς να αντικαθιστά την ανθρώπινη επαφή. Θα μιλήσουμε για την ενσυναίσθηση στην εποχή των δεδομένων, για τις αόρατες τάσεις που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των πελατών και για το πώς η αβεβαιότητα μπορεί να γίνει πεδίο ευκαιριών. Και ενδιάμεσα; Αναπνοή, κίνηση και φροντίδα. Ένα Wellness Session...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.