πριν από  19 ώρες 34 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η εξυπηρέτηση πελατών αλλάζει. Όχι μόνο λόγω της τεχνολογίας, αλλά επειδή αλλάζουν οι άνθρωποι. Το φετινό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών είναι αφιερωμένο σε αυτόν τον μετασχηματισμό. Θα εξερευνήσουμε γιατί οι πελάτες φεύγουν, τι χάνεται στη διαδρομή και πώς η κουλτούρα μιας επιχείρησης επηρεάζει την κάθε εμπειρία. Θα δούμε πώς δανειζόμαστε ιδέες από άλλους κλάδους για να καινοτομήσουμε και πώς διαχειριζόμαστε την πολυπλοκότητα στον σχεδιασμό υπηρεσιών. Θα απαντήσουμε στο γιατί η σωστή διαχείριση παραπόνων μπορεί να φέρει αξία πολύ πέρα από το οικονομικό όφελος. Με το βλέμμα στο μέλλον, θα αγγίξουμε το πώς η τεχνητή νοημοσύνη ενισχύει χωρίς να αντικαθιστά την ανθρώπινη επαφή. Θα μιλήσουμε για την ενσυναίσθηση στην εποχή των δεδομένων, για τις αόρατες τάσεις που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των πελατών και για το πώς η αβεβαιότητα μπορεί να γίνει πεδίο ευκαιριών. Και ενδιάμεσα; Αναπνοή, κίνηση και φροντίδα. Ένα Wellness Session...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation