Ερχονται ριζικές αλλαγές στον τρόπο που αγοράζουμε προϊόντα
Στο χώρο της επιχειρηματικότητας, τίποτε πλέον δεν παραμένει σταθερό και ακίνητο. Και αυτό είναι που μετατρέπει την επιχείρηση σε κινούμενη άμμο. Δεν πρέπει να εκπλήσσει έτσι ότι η επαυξημένη πραγματικότητα έχει αλλάξει, αλλά και θα αλλάζει για πολύ καιρό ακόμα τη διαδικασία αγορών, επηρεάζοντας σε βάθος και τις εμπειρίες που αποκτούν οι καταναλωτές. Τις εμπειρίες αυτές περιγράφει η Εύα Πέτροβα, προκαλώντας τους ανθρώπους του μάρκετινγκ και του λιανεμπορίου να μελετήσουν, να σκεφτούν και όπου χρειάζεται να προσαρμοστούν σε νέες, αλλά μεταβαλλόμενες σε κάθε περίπτωση καταστάσεις. "...Φανταστείτε...", γράφει στο περιοδικό Retail, "...να μπείτε σε ένα κατάστημα όπου τα προϊόντα ξεπηδούν από τα ράφια, ακριβώς πάνω στα χέρια σας... Φανταστείτε μια εμπειρία αγορών που ενεργοποιεί όλες τις αισθήσεις σας, κάνοντάς σας να αισθάνεστε σαν να είστε μέρος μιας συναρπαστικής περιπέτειας! Το 2025, το τοπίο του λιανικού εμπορίου δεν αλλάζει απλώς...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.