Εστίαση: Όταν η υψηλή γαστρονομία φλερτάρει με το... delivery
Η "Charlie Bigham", το βρετανικό brand έτοιμων γευμάτων υψηλής ποιότητας, λάνσαρε αυτόν τον μήνα μια νέα προσφορά που σόκαρε ακόμη και το εύπορο κοινό του: μια μοσχαρίσια Wellington για δύο που κοστίζει λίγο κάτω από 30 λίρες. H προσέγγιση αυτή καταδεικνύει μία νέα τάση που διαμορφώνεται στην υψηλή γαστρονομία, η οποία φαίνεται ότι πλέον φλερτάρει με το.... delivery. Κι αυτό γιατί πλέον ο ιδανικός καταναλωτής δεν είναι ο κουρασμένος εργαζόμενος που απλώς επιζητεί κάτι να φάει μετά από μία εξαντλητική ημέρα, αλλά οι επίδοξοι θαμώνες εστιατορίων που ανακαλύπτουν τα οφέλη του σπιτιού. "Το εκπληκτικό φαγητό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να βγείτε έξω", αναφέρει στους Financial Times, ο ιδρυτής της ομώνυμης μάρκας κατά την παρουσίαση της συλλογής Brasserie, η οποία παρουσιάζεται ως μια επιλογή που προσφέρει γεύματα "ποιότητας εστιατορίου" στο σπίτι. Η γκάμα, η οποία διατίθεται αποκλειστικά για την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Waitrose του...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.