Ετοιμα γεύματα και real estate: Οι νέες επενδύσεις των ομίλων σούπερ μάρκετ για να αυξήσουν τα κέρδη τους
Eurokinissi Επενδύσεις σε νέους τομείς πραγματοποιούν οι μεγάλοι εγχώριοι όμιλοι σούπερ μάρκετ σε μία προσπάθεια να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους εκμεταλλευόμενοι άσσους στο μανίκι τους, όπως τα εμπορικά ακίνητα και τις μονάδες παραγωγής γευμάτων. Μία τέτοια κίνηση είναι και η πρόσφατη εξαγορά της αλυσίδας έτοιμων γευμάτων "Σπιτική Κουζίνα" που βρίσκονται στο κέντρο της Αθήνας, τον Πειραιά και τα Προάστια, από τον Όμιλο Σκλαβενίτη. Με την εξαγορά αυτή, η οποία βάσει των όσων γραφτεί, κόστισε κοντά στα 25 εκατ. €, ο Σκλαβενίτης ρίχνεται στη μάχη του μαγειρευτού φαγητού απευθυνόμενος σε νοικοκυριά και εργαζόμενους που αναζητούν κάτι διαφορετικό από το fast food. Η εξαγορά αυτή, που αναμένεται να δούμε πως θα εξελιχθεί, δηλαδή εάν θα ανοίξουν και νέα καταστήματα με το σήμα της "Σπιτικής Κουζίνας" και στην υπόλοιπη Ελλάδα, αποτελεί συνέχεια της επένδυσης που πραγματοποιεί η ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ στη Μαγούλα, η οποία αφορά τη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.