Eurovision: Τα τεράστια διαφημιστικά και τουριστικά κέρδη πίσω από τον διαγωνισμό που παρακολουθεί όλη η υφήλιος
Photo by Martin Sylvest Andersen/Getty Images/Ideal Image Η γιορτή του ευρωπαϊκού τραγουδιού, η Eurovision, απέχει πλέον μόλις λίγες ημέρες και όλα σχεδόν τα βλέμματα είναι στραμμένα στην Βασίλεια, όπου θα πραγματοποιηθεί ο 69ος ευρωπαϊκός διαγωνισμός τραγουδιού. Οι απόψεις διίστανται με τη μία πλευρά να την περιμένει πως και πως, όπως και κάθε χρόνο καθώς είναι μία αφορμή για χαρά, μουσική και χορό, και την άλλη να κάνει λόγο για κάτι το ρηχό και το "κιτς". Όμως αυτό στο οποίο δε διαφωνεί κανείς είναι οι αριθμοί, τόσο όσον αφορά το κόστος συμμετοχής και διοργάνωσης, όσο και τα κέρδη για κάθε εθνική αντιπροσωπεία και τους τηλεοπτικούς σταθμούς, αλλά και για τα τουριστικά έσοδα της χώρας-διοργανώτριας. Εάν λάβουμε υπόψη τα στοιχεία για την προπέρσινη Eurovision, τότε γίνεται ξεκάθαρο πως ο διαγωνισμός παράγει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ σε διαφημιστική αξία, καθώς εκτιμήθηκε για το 2022 το ποσό αυτό ανήλθε στα 795 εκατ. €. Η τάση...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.