πριν από  20 ώρες 15 λεπτά

Thetoc.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Photo by Martin Sylvest Andersen/Getty Images/Ideal Image Η γιορτή του ευρωπαϊκού τραγουδιού, η Eurovision, απέχει πλέον μόλις λίγες ημέρες και όλα σχεδόν τα βλέμματα είναι στραμμένα στην Βασίλεια, όπου θα πραγματοποιηθεί ο 69ος ευρωπαϊκός διαγωνισμός τραγουδιού. Οι απόψεις διίστανται με τη μία πλευρά να την περιμένει πως και πως, όπως και κάθε χρόνο καθώς είναι μία αφορμή για χαρά, μουσική και χορό, και την άλλη να κάνει λόγο για κάτι το ρηχό και το "κιτς". Όμως αυτό στο οποίο δε διαφωνεί κανείς είναι οι αριθμοί, τόσο όσον αφορά το κόστος συμμετοχής και διοργάνωσης, όσο και τα κέρδη για κάθε εθνική αντιπροσωπεία και τους τηλεοπτικούς σταθμούς, αλλά και για τα τουριστικά έσοδα της χώρας-διοργανώτριας. Εάν λάβουμε υπόψη τα στοιχεία για την προπέρσινη Eurovision, τότε γίνεται ξεκάθαρο πως ο διαγωνισμός παράγει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ σε διαφημιστική αξία, καθώς εκτιμήθηκε για το 2022 το ποσό αυτό ανήλθε στα 795 εκατ. €. Η τάση...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation