Λιανεμπόριο: Υπερτριπλασιάστηκε η χρηματιστηριακή αξία των 20 μεγαλύτερων retail επιχειρήσεων παγκοσμίως - Οι 6 στρατηγικές ανάπτυξης
Τη σταθερή ανθεκτικότητα του λιανεμπορίου, παρά τις έντονες αναταράξεις των τελευταίων δεκαετιών - από την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου και των social media, μέχρι τις οικονομικές κρίσεις, την πανδημία, τις διαταραχές στις εφοδιαστικές αλυσίδες και τις πληθωριστικές πιέσεις - αναδεικνύουν τα ευρήματα έκθεσης της EY, σε συνεργασία με το World Retail Congress (WRC). Η έκθεση με τίτλο "Adapting the Retail Model for a New Growth Plan", παρουσιάζει τις στρατηγικές κινήσεις που απαιτούνται ώστε οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου να παραμείνουν ανταγωνιστικές και να αξιοποιήσουν νέες ευκαιρίες σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, συνδυάζοντας τις απόψεις ηγετικών στελεχών του κλάδου με δεδομένα από παγκόσμιες έρευνες της EY, όπως η EY-Parthenon CEO Outlook Survey και EY Future Consumer Index, καθώς και από διεθνείς οίκους όπως οι Coresight Research, Oxford Economics, Capital IQ, Euromonitor, MarketWatch, ThredUp και Business Research...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σε μια περίοδο που το λιανεμπόριο μετασχηματίζεται, η ανάγκη για επαναπροσδιορισμό των επιχειρηματικών μοντέλων γίνεται πιο επιτακτική από ποτέ. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της έκθεσης της EY, σε συνεργασία με το World Retail Congress (WRC), η οποία εξετάζει την ανθεκτικότητα του κλάδου παγκοσμίως και τις προοπτικές βιώσιμης ανάπτυξής του για τα επόμενα χρόνια.
Σε μια περίοδο που το λιανεμπόριο μετασχηματίζεται, η ανάγκη για επαναπροσδιορισμό των επιχειρηματικών μοντέλων γίνεται πιο επιτακτική από ποτέ. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της έκθεσης της EY, σε συνεργασία με το World Retail Congress (WRC), η οποία εξετάζει την ανθεκτικότητα του κλάδου παγκοσμίως και τις προοπτικές βιώσιμης ανάπτυξής του για τα επόμενα χρόνια...
Σε μια περίοδο που το λιανεμπόριο μετασχηματίζεται, η ανάγκη για επαναπροσδιορισμό των επιχειρηματικών μοντέλων γίνεται πιο επιτακτική από ποτέ. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της έκθεσης της EY, σε συνεργασία με το World Retail Congress (WRC), η οποία εξετάζει την ανθεκτικότητα του κλάδου παγκοσμίως και τις προοπτικές βιώσιμης ανάπτυξής του για τα επόμενα χρόνια.
Σε μια περίοδο που το λιανεμπόριο μετασχηματίζεται, η ανάγκη για επαναπροσδιορισμό των επιχειρηματικών μοντέλων γίνεται πιο επιτακτική από ποτέ. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της έκθεσης της EY, σε συνεργασία με το World Retail Congress (WRC), η οποία εξετάζει την ανθεκτικότητα του κλάδου παγκοσμίως και τις προοπτικές βιώσιμης ανάπτυξής του για τα επόμενα χρόνια.
Σε μια περίοδο που το λιανεμπόριο μετασχηματίζεται, η ανάγκη για επαναπροσδιορισμό των επιχειρηματικών μοντέλων γίνεται πιο επιτακτική από ποτέ. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της έκθεσης της EY, σε συνεργασία με το World Retail Congress (WRC), η οποία εξετάζει την ανθεκτικότητα του κλάδου παγκοσμίως και τις προοπτικές βιώσιμης ανάπτυξής του για τα επόμενα χρόνια.
Σε μια περίοδο που το λιανεμπόριο μετασχηματίζεται, η ανάγκη για επαναπροσδιορισμό των επιχειρηματικών μοντέλων γίνεται πιο επιτακτική από ποτέ. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της έκθεσης της EY, σε συνεργασία με το World Retail Congress (WRC), η οποία εξετάζει την ανθεκτικότητα του κλάδου παγκοσμίως και τις προοπτικές βιώσιμης ανάπτυξής του για τα επόμενα χρόνια...
Το λιανεμπόριο βρίσκεται σε φάση μετασχηματισμού, γεγονός που καθιστά επιτακτική την ανάγκη επαναπροσδιορισμού των επιχειρηματικών μοντέλων, σύμφωνα με έκθεση της EY, σε συνεργασία με το World Retail Congress (WRC). Η έκθεση, με τίτλο "Adapting the Retail Model for a New Growth Plan", παρουσιάζει τις στρατηγικές κινήσεις που απαιτούνται ώστε οι επιχειρήσεις...
Σε μια περίοδο που το λιανεμπόριο μετασχηματίζεται, η ανάγκη για επαναπροσδιορισμό των επιχειρηματικών μοντέλων γίνεται πιο επιτακτική από ποτέ. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της έκθεσης της EY, σε συνεργασία με το World Retail Congress (WRC), η οποία εξετάζει την ανθεκτικότητα του κλάδου παγκοσμίως και τις προοπτικές βιώσιμης ανάπτυξής του για τα επόμενα χρόνια...
Η έκθεση εξετάζει τα επιχειρηματικά μοντέλα που απαιτούνται ώστε οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου να παραμείνουν ανταγωνιστικές Σε μια περίοδο που το λιανεμπόριο μετασχηματίζεται, η ανάγκη για επαναπροσδιορισμό των επιχειρηματικών μοντέλων γίνεται πιο επιτακτική από ποτέ. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της έκθεσης της EY, σε συνεργασία με το World Retail Congress...
Η έκθεση, με τίτλο "Adapting the Retail Model for a New Growth Plan", παρουσιάζει τις στρατηγικές κινήσεις που απαιτούνται ώστε οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου να παραμείνουν ανταγωνιστικές και να αξιοποιήσουν νέες ευκαιρίες σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, συνδυάζοντας τις απόψεις ηγετικών στελεχών του κλάδου με δεδομένα από παγκόσμιες έρευνες της EY, όπως η...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.