πριν από  2 ημέρες 3 ώρες

Pentapostagma.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Σημαντική μετατόπιση των συνηθειών ενημέρωσης προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταγράφεται στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα Eurobarometer Social Media Survey 2025. Παράλληλα, οι σύντομες αναρτήσεις και τα μικρής διάρκειας βίντεο αποτελούν τις δημοφιλέστερες μορφές περιεχομένου, ιδίως μεταξύ των νεότερων χρηστών. Παρότι η τηλεόραση παραμένει η κυριότερη πηγή ενημέρωσης για κοινωνικά και πολιτικά θέματα, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης εμφανίζουν ιδιαίτερα αυξημένη χρήση στις νεαρές ηλικίες.Οι κορυφαίες πηγές ενημέρωσης Οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες πηγές ενημέρωσης στην Ελλάδα είναι οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (56% με αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο 40%), ακολουθούμενες από την τηλεόραση (54% με αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο 71%), τις μηχανές αναζήτησης (49% με αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο 40%), τις πλατφόρμες βίντεο (41% με αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο 26%), τους φίλους και την οικογένεια (39% με αντίστοιχο ευρωπαϊκό...

πριν από  2 ημέρες 6 ώρες

Σημαντική μετατόπιση των συνηθειών ενημέρωσης προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) καταγράφεται στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα Eurobarometer Social Media Survey 2025. Παράλληλα, οι σύντομες αναρτήσεις και τα βίντεο μικρής διάρκειας αποτελούν τις δημοφιλέστερες μορφές περιεχομένου, ιδίως μεταξύ των νεότερων χρηστών. Παρότι η τηλεόραση παραμένει η...

πριν από  2 ημέρες 9 ώρες

Οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες πηγές ενημέρωσης στην Ελλάδα είναι οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (56% με αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο 40%), ακολουθούμενες από την τηλεόραση (54% με αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο 71%) Σημαντική μετατόπιση των συνηθειών ενημέρωσης προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταγράφεται στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα Eurobarometer...

πριν από  2 ημέρες 15 ώρες

Bankwars.gr

16 Νοεμβρίου 2025 Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Σημαντική μετατόπιση των συνηθειών ενημέρωσης προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταγράφεται στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα Eurobarometer Social Media Survey 2025. Παράλληλα, οι σύντομες αναρτήσεις και τα μικρής διάρκειας βίντεο αποτελούν τις δημοφιλέστερες μορφές περιεχομένου, ιδίως μεταξύ των νεότερων...

πριν από  2 ημέρες 15 ώρες

16 Νοεμβρίου 2025 Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Σημαντική μετατόπιση των συνηθειών ενημέρωσης προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταγράφεται στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα Eurobarometer Social Media Survey 2025. Παράλληλα, οι σύντομες αναρτήσεις και τα μικρής διάρκειας βίντεο αποτελούν τις δημοφιλέστερες μορφές περιεχομένου, ιδίως μεταξύ των νεότερων...

πριν από  2 ημέρες 16 ώρες

Σημαντική μετατόπιση των συνηθειών ενημέρωσης προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταγράφεται στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα Eurobarometer Social Media Survey 2025. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Παράλληλα, οι σύντομες αναρτήσεις και τα μικρής διάρκειας βίντεο αποτελούν τις δημοφιλέστερες μορφές περιεχομένου, ιδίως μεταξύ των νεότερων χρηστών. Παρότι η τηλεόραση παραμένει η κυριότερη...

πριν από  2 ημέρες 17 ώρες

Σημαντική μετατόπιση των συνηθειών ενημέρωσης προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταγράφεται στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα Eurobarometer Social Media Survey 2025. Παράλληλα, οι σύντομες αναρτήσεις και τα μικρής διάρκειας βίντεο αποτελούν τις δημοφιλέστερες μορφές περιεχομένου, ιδίως μεταξύ των νεότερων χρηστών. Παρότι η τηλεόραση παραμένει η κυριότερη πηγή...

πριν από  2 ημέρες 20 ώρες

Parallaximag.gr

F4C70F62-A322-4DBE-B505-2B8DD46D6AEF746B0F36-0F0F-491F-86C0-632581A3AA4F Τι αναφέρει ευρωπαϊκή έρευναParallaxi 16 Νοεμβρίου 2025, 8:31 μμ Parallaxi 16 Νοεμβρίου 2025, 8:31 μμ ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ Σημαντική μετατόπιση των συνηθειών ενημέρωσης προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταγράφεται στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα Eurobarometer Social Media Survey 2025. Παράλληλα, οι...

πριν από  2 ημέρες 20 ώρες

Kontranews.gr

Αλλαγές στις ενημερωτικές συνήθειες των Ελλήνων, κατέγραψε έρευνα της Eurobarometer Social Media Survey 2025, όπου τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αύξησαν το βάρος τους ως πηγές και οι σύντομες αναρτήσεις και τα μικρής διάρκειας βίντεο αποτελούν τις δημοφιλέστερες μορφές περιεχομένου, ιδίως μεταξύ των νεότερων χρηστών. Παρότι η τηλεόραση παραμένει η κυριότερη πηγή...

πριν από  2 ημέρες 20 ώρες

Σημαντική μετατόπιση των συνηθειών ενημέρωσης προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταγράφεται στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα Eurobarometer Social Media Survey 2025. Παράλληλα, οι σύντομες αναρτήσεις και τα μικρής διάρκειας βίντεο αποτελούν τις δημοφιλέστερες μορφές περιεχομένου, ιδίως μεταξύ των νεότερων χρηστών. Παρότι η τηλεόραση παραμένει η κυριότερη πηγή...

πριν από  2 ημέρες 20 ώρες

Euro2day.gr

Σημαντική μετατόπιση των συνηθειών ενημέρωσης προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταγράφεται στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα Eurobarometer Social Media Survey 2025. Παράλληλα, οι σύντομες αναρτήσεις και τα μικρής διάρκειας βίντεο αποτελούν τις δημοφιλέστερες μορφές περιεχομένου, ιδίως μεταξύ των νεότερων χρηστών. Παρότι η τηλεόραση παραμένει η κυριότερη πηγή...

πριν από  2 ημέρες 20 ώρες

Newpost.gr

Σημαντική στροφή των Ελλήνων προς τα social media για την καθημερινή τους ενημέρωση καταγράφει η έρευνα Eurobarometer Social Media Survey 2025, με την Ελλάδα να βρίσκεται πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο στη χρήση ψηφιακών πλατφορμών. Συγκεκριμένα, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι πλέον η πιο συχνά χρησιμοποιούμενη πηγή ενημέρωσης στη χώρα μας (56%, έναντι...

πριν από  2 ημέρες 21 ώρες

Voria.gr

Σημαντική μετατόπιση των συνηθειών ενημέρωσης προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταγράφεται στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα Eurobarometer Social Media Survey 2025. Παράλληλα, οι σύντομες αναρτήσεις και τα μικρής διάρκειας βίντεο αποτελούν τις δημοφιλέστερες μορφές περιεχομένου, ιδίως μεταξύ των νεότερων χρηστών. Παρότι η τηλεόραση παραμένει η κυριότερη πηγή...

Πολυμέσα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation