Fanta: Πώς προσπαθεί να γίνει για το Halloween ό,τι είναι η Coca-Cola για τα Χριστούγεννα
Η Fanta, που είναι το δεύτερο πιο παλιό brand της Coca-Cola, το φετινό Halloween θέλει να "αγγίξει" την Gen Z. Και προσπαθεί να το κάνει αξιοποιώντας το Χόλιγουντ και την κληρονομιά των ταινιών τρόμου. Στο πλαίσιο της φετινής της καμπάνιας, η Fanta προσκαλεί τους λάτρεις των ταινιών τρόμου σε μια live εμπειρί, με escape rooms στο κόνσεπτ ενός στοιχειωμένου σπιτιού, όπου θα κάνουν την εμφάνισή τους εμβληματικοί χαρακτήρες όπως οι Chucky και M3gan. Το "Haunted Fanta Factory", που θα είναι ανοιχτό κάθε βράδυ στη Νέα Υόρκη από τις 29 έως τις 31 Οκτωβρίου, είναι προϊόν συνεργασίας της Coca-Cola με το στούντιο του Χόλιγουντ Universal Pictures και την εταιρεία παραγωγής Blumhouse. Στο θεματικό πάρκο θα προσφέρονται επίσης κουτιά αναψυκτικών με χαρακτήρες ταινιών, μιας limited γεύσης που πωλείται στους κινηματογράφους του AMC και σε άλλες εκδηλώσεις σε όλο τον κόσμο. Φέτος είναι η δεύτερη χρονιά που η Coca-Cola γιορτάζει το Halloween σε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.