πριν από  9 ώρες 13 λεπτά

Businessnews.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Το βασικό συμπέρασμα της δεύτερης πανελλαδικής έρευνας (Re)Defined της Focus Bari, σε συνεργασία με τη YouGov, η οποία παρουσιάστηκε στο συνέδριο "The BIG P" Οι Έλληνες καταναλωτές στέλνουν ξεκάθαρο μήνυμα στις επιχειρήσεις: η τεχνολογία από μόνη της δεν αρκεί, αν δεν συνοδεύεται από ουσία, ήθος και σεβασμό στις ανάγκες των ανθρώπων. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της δεύτερης πανελλαδικής έρευνας (Re)Defined της Focus Bari, σε συνεργασία με τη YouGov, η οποία παρουσιάστηκε στο συνέδριο "The BIG P". Η έρευνα, με δείγμα 1.003 ατόμων από όλη την Ελλάδα, καταγράφει τι περιμένουν οι Έλληνες από τις επιχειρήσεις του μέλλοντος: καινοτομία, προσαρμοστικότητα, αλλά και πολιτική ανεξαρτησία, ηθική συνέπεια, κοινωνική προσφορά και πραγματική φροντίδα για τους εργαζόμενους και τους πελάτες. Η μελέτη συνοψίζει ένα ισχυρό αίτημα των πολιτών: οι επιχειρήσεις οφείλουν να δώσουν ουσία στη χρήση της τεχνολογίας. Το 75% θεωρεί ότι η εμπειρία πελάτη...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation