Γ. Γεώρμας: Το ιστορικό brand της Amita ακολουθεί τις τάσεις της αγοράς
Με 42 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, η Amita συνεχίζει να εξελίσσεται και να πρωτοπορεί, παραμένοντας σταθερά συνδεδεμένη με την έννοια της καινοτομίας. Ο Γιώργος Γεώρμας, Senior Brand Manager της Amita, μιλά στον Liberal για τη στρατηγική πίσω από το λανσάρισμα, τα στοιχεία που διαφοροποιούν τη νέα σειρά στην απαιτητική αγορά των αναψυκτικών, αλλά και το όραμα της Coca-Cola Τρία Έψιλον να βρίσκεται δίπλα στον σύγχρονο καταναλωτή με προϊόντα που συνδυάζουν γεύση, ποιότητα και υπευθυνότητα. Συνέντευξη στην Μαρία Γεωργιάδου Ποια είναι η στρατηγική στόχευση πίσω από τη δημιουργία της σειράς Amita Lemonades; Οι Amita Lemonades αποτελούν τη "φυσική", αν θέλετε, διεύρυνση της Amita σε μία πολύ αγαπητή κατηγορία, αυτή των λεμονάδων. H Amita είναι πραγματικά ένα ιστορικό brand στο χαρτοφυλάκιό μας, αλλά και κάτι πέρα από αυτό, καθώς αποτελεί τον πρώτο συσκευασμένο χυμό που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα. Ένα brand, που με 42 χρόνια παρουσίας...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.