Gartner: Μόνο μία στις 4 εταιρείες εφοδιαστικής αλυσίδας διαθέτει στρατηγική AI
Η έρευνα της Gartner αναδεικνύει σημαντικές αντιφάσεις μεταξύ των προσδοκιών και της πραγματικής αξιοποίησης της AI. Παρά την αυξανόμενη υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στον επιχειρηματικό κόσμο, μόνο το 23% των οργανισμών εφοδιαστικής αλυσίδας έχει θέσει σε εφαρμογή μια επίσημη στρατηγική για την αξιοποίησή της. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Gartner, η πλειονότητα των επικεφαλής λειτουργιών εφοδιασμού (CSCOs) επικεντρώνεται σε αποσπασματικές υλοποιήσεις, που στοχεύουν σε άμεσα αποτελέσματα, αγνοώντας την ανάγκη για έναν μακροπρόθεσμο, δομημένο μετασχηματισμό. Όπως επισημαίνει η Gartner, "οι CSCOs αντιμετωπίζουν πιέσεις να αποδείξουν γρήγορα την απόδοση των επενδύσεων σε AI, αλλά αυτό δεν πρέπει να γίνει εις βάρος της ικανότητας του οργανισμού να αναπτυχθεί μελλοντικά". Χωρίς έναν ξεκάθαρο οδικό χάρτη, οι οργανισμοί κινδυνεύουν να κατασκευάσουν "franken-systems" ήτοι πολύπλοκες, αλληλοεπικαλυπτόμενες τεχνικές αρχιτεκτονικές...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.