πριν από  2 ημέρες 1 ώρα

Protothema.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Για πολλά χρόνια η μονοκρατορία της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά ήταν αδιαμφισβήτητη και οι Αμερικανοί έμοιαζαν να έχουν στρέψει αλλού το ενδιαφέρον τους. Η στρατηγική τους προσήλωση στα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και της Καβάλας ήταν δεδομένη, ενώ ο Πειραιάς δεν ήταν "ακληρά" στα ραντάρ τους. Μέχρι την άφιξη της Κίμπερλι Γκιλφόιλ στην Αθήνα και την πλήρη ανάπτυξη του νέου αμερικανικού σχεδιασμού, ώστε να καταστεί η Ελλάδα ενεργειακός και διαμετακομιστικός κόμβος, αλλά με αμερικανική σφραγίδα. Η κυρία Γκιλφόιλ κατέστησε τις προθέσεις της σαφείς ως προς τα λιμάνια και βρήκε ευήκοα ώτα σε κυβερνητικούς αξιωματούχους. Διόλου τυχαία και στη λογική του πολλαπλασιασμού των "στρατηγικών" σημείων της χώρας, ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος συμφώνησε - πάντα σε συνεννόηση με το Μέγαρο Μαξίμου - ώστε να εισάγει τροπολογία που θα επιτρέπει στην εταιρία ONEX που κατέχει τα Ναυπηγεία Ελευσίνας να επεκταθεί και να δημιουργήσει ένα νέο...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation