Γιατί άδειασε το ποτήρι των κερδών της Pernod Ricard Hellas
Της Ξανθής Γούναρη Η αύξηση των τιμών αγοράς των εμπορευμάτων της Pernod Ricard Hellas από τον μητρικό γαλλικό όμιλο Pernod Ricard, τον δεύτερο μεγαλύτερο παραγωγό οινοπνευματωδών ποτών στον κόσμο, καθώς και αύξηση των εξόδων διοίκησης και διάθεσης, άδειασαν το ποτήρι των κερδών της ελληνικής θυγατρικής Pernod Ricard Hellas. Σύμφωνα με τις χρηματοοικονομικές καταστάσεις της εταιρείας που διαθέτει στην εγχώρια αγορά προϊόντα κορυφαία brands, όπως Chivas Regal, Absolut Vodka, Jameson, Havana Club, Beefeater London Dry Gin, Olmeca Tequila, Martell Cognac, καθώς και το ούζο ΜΙΝΙ και τα λικέρ Eoliki, που παράγονται στη μονάδα της στη Μυτιλήνη, τα κέρδη προ φόρων μειώθηκαν περίπου 80,19% κατά την περίοδο 01/07/2023-30/06/2024 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρήσης, ενώ μεγαλύτερη ήταν και η βουτιά των καθαρών κερδών (-87,51%). Πιο αναλυτικά, σε 53,2 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι καθαρές πωλήσεις της Pernod Ricard Hellas με...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.