Γιατί οι οργανωτικές ρουτίνες αποτυγχάνουν και πώς ανασχεδιάζονται με βάση τη Διοικητική Επιστήμη
Σε κάθε σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η στρατηγική μπορεί να είναι άριστα διατυπωμένη, η τεχνολογία πλήρως αναβαθμισμένη και το ανθρώπινο δυναμικό εξαιρετικό. Παρ' όλα αυτά, η πραγματική απόδοση συχνά καταρρέει στο επίπεδο της καθημερινής λειτουργίας. Το φαινόμενο αυτό ορίζεται διεθνώς ως "execution deficit": η απόσταση ανάμεσα στη στρατηγική πρόθεση και την επιχειρησιακή υλοποίηση. Στην καρδιά του προβλήματος βρίσκονται οι οργανωτικές ρουτίνες, δηλαδή τα λειτουργικά πρωτόκολλα που καθορίζουν πώς λαμβάνονται οι αποφάσεις, πώς μετακινείται η πληροφορία, πώς επιλύονται συγκρούσεις και πώς αξιολογείται η απόδοση. Οι ρουτίνες αυτές δεν είναι απλές συνήθειες, αλλά μηχανισμοί εταιρικής μνήμης. Αποθηκεύουν τον τρόπο με τον οποίο ο οργανισμός λύνει προβλήματα και συντονίζεται. Στη διοικητική επιστήμη αντιμετωπίζονται ως "execution systems" και αποτελούν τον αθέατο αλλά καθοριστικό παράγοντα παραγωγής αξίας. Όταν όμως δεν ανανεώνονται...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.