GR.EC.A: Οι προτιμήσεις των Ελλήνων στις διαδικτυακές αγορές
Η έρευνα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) για την συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή στις διαδικτυακές αγορές αναδεικνύει την εμπιστοσύνη στα ελληνικά e-shops, αλλά και ότι έχει μειωθεί αρκετά η αντικαταβολή ως μέθοδος πληρωμής. Η Κατερίνα Φραϊδάκη, πρόεδρος του Συνδέσμου σχολίασε ότι η προηγούμενη παρόμοια έρευνα είχε γίνει το 2017 και έχουν αλλάξει πολλά από τότε. Η φετινή έρευνα όπως είπε "έρχεται να αναδείξει κρίσιμες παραμέτρους για τη διαμόρφωση της αγοράς και να προσφέρει πολύτιμα ευρήματα για τους επαγγελματίες του κλάδου". Η έρευνα βασίστηκε σε τρεις πυλώνες, την συμπεριφορά του χρήστη, την συμπεριφορά του καταναλωτή και την επικοινωνία. Αναλύει τη χρήση του διαδικτύου, τους λόγους χρήσης και τη συχνότητα των online αγορών. Επιπλέον, διερευνά τι είδους προϊόντα και υπηρεσίες αγοράζουν οι καταναλωτές μέσω διαδικτύου, καθώς και τα χρήματα που ξοδεύουν, εστιάζοντας ιδιαίτερα στις διαφορές μεταξύ του...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.