πριν από  7 ώρες 3 λεπτά

Ot.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η πιο διάσημη γατούλα στον κόσμο παραμένει γοητευτική, αλλά πλέον δεν είναι το μοναδικό αστέρι. Η Sanrio, η ιαπωνική εταιρεία πίσω από τη Hello Kitty, κάνει δυναμική στροφή στο licensing και τη δημιουργία συναισθηματικής σύνδεσης με το κοινό της μέσω ενός διευρυμένου "σύμπαντος" χαρακτήρων. Και ενώ η Hello Kitty... υποχωρεί διακριτικά, τα κέρδη απογειώνονται. Από το εμπόριο παιχνιδιών στην εποχή του licensing Η Sanrio υπήρξε παραδοσιακά συνδεδεμένη με τις πωλήσεις προϊόντων και παιχνιδιών που έφεραν τη μορφή της Hello Kitty. Ωστόσο, από το 2020, όταν η διοίκηση της εταιρείας πέρασε από τον 92χρονο ιδρυτή στον 31χρονο εγγονό του, ξεκίνησε μια ριζική αλλαγή κατεύθυνσης, αναφέρει σε άρθρο του ο Economist. Η εταιρεία μετατοπίστηκε στρατηγικά προς την αξιοποίηση πνευματικής ιδιοκτησίας μέσω αδειοδοτήσεων (licensing), που σήμερα αποφέρουν περίπου το 50% των εσόδων της. Νέοι ήρωες στην πρώτη γραμμή Η δημοφιλία της Hello Kitty παραμένει...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation