Hello Kitty: Πώς η Sanrio μετατρέπει την αυτοκρατορία της σε μηχανή licensing
Η πιο διάσημη γατούλα στον κόσμο παραμένει γοητευτική, αλλά πλέον δεν είναι το μοναδικό αστέρι. Η Sanrio, η ιαπωνική εταιρεία πίσω από τη Hello Kitty, κάνει δυναμική στροφή στο licensing και τη δημιουργία συναισθηματικής σύνδεσης με το κοινό της μέσω ενός διευρυμένου "σύμπαντος" χαρακτήρων. Και ενώ η Hello Kitty... υποχωρεί διακριτικά, τα κέρδη απογειώνονται. Από το εμπόριο παιχνιδιών στην εποχή του licensing Η Sanrio υπήρξε παραδοσιακά συνδεδεμένη με τις πωλήσεις προϊόντων και παιχνιδιών που έφεραν τη μορφή της Hello Kitty. Ωστόσο, από το 2020, όταν η διοίκηση της εταιρείας πέρασε από τον 92χρονο ιδρυτή στον 31χρονο εγγονό του, ξεκίνησε μια ριζική αλλαγή κατεύθυνσης, αναφέρει σε άρθρο του ο Economist. Η εταιρεία μετατοπίστηκε στρατηγικά προς την αξιοποίηση πνευματικής ιδιοκτησίας μέσω αδειοδοτήσεων (licensing), που σήμερα αποφέρουν περίπου το 50% των εσόδων της. Νέοι ήρωες στην πρώτη γραμμή Η δημοφιλία της Hello Kitty παραμένει...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.