Η ακρίβεια δεν πτοεί τους καταναλωτές - Άλμα €420 εκατ. στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ το α' εξάμηνο
Της Ξανθής Γούναρη Αύξηση πωλήσεων, τόσο σε αξία (+6,6%) όσο και σε όγκο (+4,3%), κατέγραψε ο κλάδος των σούπερ μάρκετ στο πρώτο εξάμηνο του 2025, παρά την επίμονη ακρίβεια στα τρόφιμα, που συνέχισε ακάθεκτη και τον Ιούλιο με βάση τις πρώτες εκτιμήσεις της Eurostat για τη μεταβολή του δείκτη τιμών καταναλωτή. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, οι τιμές των τροφίμων στη χώρα μας αυξήθηκαν τον Ιούλιο σε ετήσια βάση κατά 3,3%, ενώ τον Ιούνιο η αντίστοιχη μεταβολή ήταν 2,4%. Η ανθεκτικότητα των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στις τιμές, καθώς και η... εσωστρέφεια, ήτοι η μεγαλύτερη κατανάλωση στο σπίτι, επιβεβαιώνεται από τα στοιχεία της Circana για την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2025, σύμφωνα με τα οποία η συνολική αγορά FMCG αυξήθηκε κατά 420 εκατ. ευρώ, από 6,388 δισεκατομμύρια ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2024 στα 6,808 δισεκατομμύρια ευρώ το 2025, με επιτάχυνση των πωλήσεων σε όγκο (τεμάχια) σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων.Ποια...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.