πριν από  6 ώρες 37 λεπτά

Liberal.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Amazon ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι δοκιμάζει σύντομες ηχητικές περιλήψεις προϊόντων με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης σε επιλεγμένες σελίδες του ηλεκτρονικού της καταστήματος. Οι περιλήψεις αυτές, τις οποίες αφηγούνται ψηφιακοί "ειδικοί αγορών" βασισμένοι σε Τεχνητή Νοημοσύνη, συνοψίζουν βασικά χαρακτηριστικά των προϊόντων, απόψεις πελατών και σχετικές πληροφορίες από τον ευρύτερο ιστό. Η νέα λειτουργία είναι διαθέσιμη στην εφαρμογή Amazon Shopping μέσω του κουμπιού "Ακούστε τα highlights", και προς το παρόν εφαρμόζεται πιλοτικά σε προϊόντα που απαιτούν περισσότερη έρευνα πριν την αγορά. Σύμφωνα με την εταιρεία, στόχος είναι να διευκολύνει τους χρήστες, προσφέροντάς τους τις πιο σημαντικές πληροφορίες με γρήγορο και διαδραστικό τρόπο. "Η έρευνα προϊόντων γίνεται πλέον πιο διασκεδαστική και εύχρηστη - είναι σαν να έχετε φίλους που σας βοηθούν να αποφασίσετε, ακόμα κι αν είστε εν κινήσει ή απασχολημένοι", σημειώνει η Amazon σε σχετική...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation