πριν από  9 ώρες 58 λεπτά

Liberal.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Amazon ανακοίνωσε την Παρασκευή την επέκταση της υπηρεσίας ηλεκτρονικού εμπορίου χαμηλού κόστους σε 14 επιπλέον αγορές, με την ονομασία Amazon Bazaar, στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να ανταγωνιστεί Κινέζους αντιπάλους, όπως οι Shein και Temu της PDD Holding. Η επέκταση αυτή πραγματοποιείται σε μια περίοδο που οι υψηλοί δασμοί εισαγωγών, που επέβαλε η κυβέρνηση του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, επηρεάζουν το καταναλωτικό κλίμα, ιδιαίτερα στις ομάδες χαμηλότερου εισοδήματος, οι οποίες αναζητούν φθηνότερες επιλογές. Η νέα εφαρμογή, που μοιάζει με την Amazon Haul, θα προσφέρει προϊόντα κυρίως σε τιμές κάτω των 10 δολαρίων, ενώ κάποια αντικείμενα θα πωλούνται ακόμη και προς 2 δολάρια, καλύπτοντας είδη οικιακής χρήσης και μόδας, σύμφωνα με την εταιρεία. Μεταξύ των νεότερων αγορών στις οποίες επεκτείνεται η υπηρεσία περιλαμβάνονται το Χονγκ Κονγκ, οι Φιλιππίνες και η Ταϊβάν.

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation