πριν από  1 ημέρα 10 ώρες

Dikaiologitika.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


O Σπύρος Δούκας στη θέση του Chief Customer Value Officer του Ομίλου Attica Ο Όμιλος Attica, στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης και της πελατοκεντρικής του φιλοσοφίας ενισχύει την οργανωτική του δομή με τη δημιουργία της νέας Επιτελικής Διεύθυνσης Customer Value. Στόχος είναι η διαρκής αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη και η δημιουργία προστιθέμενης αξίας σε κάθε φάση αλληλεπίδρασης με τον Όμιλο και τα brands που εκπροσωπεί - Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways, Anek Lines. Στη νέα Επιτελική Διεύθυνση Customer Value της Attica Group εντάσσονται η Διεύθυνση Customer Experience, το Τμήμα Loyalty, η Διεύθυνση Μάρκετινγκ και η Διεύθυνση Hotel Operations. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Όμιλος Attica καλωσορίζει στη θέση του Chief Customer Value Officer τον κ. Σπύρο Δούκα. Ο κ. Δούκας διαθέτει 23 χρόνια εμπειρίας στους κλάδους των τηλεπικοινωνιών και της ψυχαγωγίας, έχοντας ηγηθεί του σχεδιασμού και της υλοποίησης σειράς Προγραμμάτων...

πριν από  1 ημέρα 10 ώρες

Newpost.gr

Ο Όμιλος Attica, στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης και της πελατοκεντρικής του φιλοσοφίας ενισχύει την οργανωτική του δομή με τη δημιουργία της νέας Επιτελικής Διεύθυνσης Customer Value. Στόχος είναι η διαρκής αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη και η δημιουργία προστιθέμενης αξίας σε κάθε φάση αλληλεπίδρασης με τον Όμιλο και τα brands που εκπροσωπεί - Superfast...

πριν από  1 ημέρα 13 ώρες

Ο Όμιλος Attica, στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης και της πελατοκεντρικής του φιλοσοφίας ενισχύει την οργανωτική του δομή με τη δημιουργία της νέας Επιτελικής Διεύθυνσης Customer Value . Στόχος είναι η διαρκής αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη και η δημιουργία προστιθέμενης αξίας σε κάθε φάση αλληλεπίδρασης με τον Όμιλο και τα brands που εκπροσωπεί - Superfast...

πριν από  1 ημέρα 14 ώρες

Ο Όμιλος Attica, στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης και της πελατοκεντρικής του φιλοσοφίας ενισχύει την οργανωτική του δομή με τη δημιουργία της νέας Επιτελικής Διεύθυνσης Customer Value. Στόχος είναι η διαρκής αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη και η δημιουργία προστιθέμενης αξίας σε κάθε φάση αλληλεπίδρασης με τον Όμιλο και τα brands που εκπροσωπεί - Superfast...

πριν από  1 ημέρα 14 ώρες

Epixeiro

O Σπύρος Δούκας στη θέση του Chief Customer Value Officer του Ομίλου Attica. Ο Όμιλος Attica, στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης και της πελατοκεντρικής του φιλοσοφίας ενισχύει την οργανωτική του δομή με τη δημιουργία της νέας Επιτελικής Διεύθυνσης Customer Value. Στόχος είναι η διαρκής αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη και η δημιουργία προστιθέμενης αξίας σε κάθε φάση...

πριν από  1 ημέρα 15 ώρες

Euro2day.gr

Ο Όμιλος Attica, στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης και της πελατοκεντρικής του φιλοσοφίας ενισχύει την οργανωτική του δομή με τη δημιουργία της νέας Επιτελικής Διεύθυνσης Customer Value. Στόχος είναι η διαρκής αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη και η δημιουργία προστιθέμενης αξίας σε κάθε φάση αλληλεπίδρασης με τον Όμιλο και τα brands που εκπροσωπεί - Superfast...

πριν από  1 ημέρα 15 ώρες

O Σπύρος Δούκας στη θέση του Chief Customer Value Officer του Ομίλου Attica Ο Όμιλος Attica, στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης και της πελατοκεντρικής του φιλοσοφίας ενισχύει την οργανωτική του δομή με τη δημιουργία της νέας Επιτελικής Διεύθυνσης Customer Value . Στόχος είναι η διαρκής αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη και η δημιουργία προστιθέμενης αξίας σε κάθε φάση...

πριν από  1 ημέρα 16 ώρες

Ο Όμιλος Attica, στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης και της πελατοκεντρικής του φιλοσοφίας ενισχύει την οργανωτική του δομή με τη δημιουργία της νέας Επιτελικής Διεύθυνσης Customer Value. Στόχος είναι η διαρκής αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη και η δημιουργία προστιθέμενης αξίας σε κάθε φάση αλληλεπίδρασης με τον Όμιλο και τα brands που εκπροσωπεί - Superfast...

πριν από  1 ημέρα 17 ώρες

Ο Όμιλος Attica, στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης και της πελατοκεντρικής του φιλοσοφίας ενισχύει την οργανωτική του δομή με τη δημιουργία της νέας Επιτελικής Διεύθυνσης Customer Value. Στόχος είναι η διαρκής αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη και η δημιουργία προστιθέμενης αξίας σε κάθε φάση αλληλεπίδρασης με τον Όμιλο και τα brands που εκπροσωπεί - Superfast...

Πολυμέσα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation