Η Autohellas, το profit warning και η κερδοφορία του 2025
Του Δημοσθένη Τρίγγα Στην Ελλάδα ο όρος profit warning δεν είναι η πιο συνηθισμένη μορφή επικοινωνίας των εισηγμένων εταιρειών προς τους μετόχους. Το τελευταίο που έχει χαραχθεί στη μνήμη μου είναι της Coca-Cola HBC στις 13 Ιουνίου 2008. Η εταιρεία τότε είχε αναφέρει ότι η ανάπτυξη των κερδών δεν θα ήταν το αρχικά ανακοινωμένο 12%-15%, αλλά 5%-8%! Την ίδια ημέρα η μετοχή της Coca-Cola HBC υποχώρησε 21%, ενώ και την επόμενη είχε μια μονοψήφια υποχώρηση της τιμής της. Μάλιστα, ήταν τόσο ισχυρό το profit warning, που παρέσυρε τη μητρική The Coca-Cola Company (εισηγμένη στον Dow Jones) σε απώλειες 3% και την PepsiCo σε κάτι ανάλογο! Οι δύο λέξεις αγγλιστί, "profit warning", είναι μια δήλωση που πραγματοποιείται από μια εταιρεία για να ειδοποιήσει τους επενδυτές και την ευρύτερη αγορά ότι τα κέρδη της είναι πιθανό να είναι χαμηλότερα από τα αναμενόμενα, οδηγώντας έτσι σε μείωση της τιμής της μετοχής. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε διάφορους...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.