πριν από  10 ώρες 37 λεπτά

Liberal.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια ανησυχητική τάση που σχετίζεται με την εξάπλωση του διαδικτύου: οι νεότερες γενιές, ιδίως η Gen Z αλλά και αρκετοί Millennials, στρέφονται ολοένα και περισσότερο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για χρηματοοικονομικές συμβουλές. Το φαινόμενο αυτό δεν είναι αθώο, καθώς στις ίδιες πλατφόρμες κυκλοφορεί μεγάλος όγκος παραπληροφόρησης. Οι λεγόμενοι "financial influencers" συχνά προβάλλουν απόψεις και "ευκαιρίες" που δεν βασίζονται σε δεδομένα αλλά σε εντυπώσεις, υποθέσεις ή ακόμη και σε ψευδείς ειδήσεις. Το κρίσιμο ερώτημα που προκύπτει είναι: ποιοι τελικά πέφτουν θύματα αυτής της παραπληροφόρησης και με ποιον τρόπο επηρεάζονται οι επενδυτικές τους αποφάσεις; Μια ερευνητική ομάδα από τα πανεπιστήμια της Πενσυλβάνια και του Σίδνεϊ προσπάθησε να απαντήσει σε αυτό το ερώτημα μέσα από ένα ενδιαφέρον πείραμα. Εμπνευσμένοι από τη γνωστή -αν και αμφισβητούμενη- ρήση που αποδίδεται στον Γκαίμπελς, "πες ένα ψέμα...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία

      Palo presentation