πριν από  12 ώρες 57 λεπτά

Insuranceworld.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Μέσα από μια νέα επικοινωνιακή καμπάνια με σύγχρονο και άμεσο ύφος, η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) επιχειρεί να αναδείξει τη σημασία της ασφάλισης κατοικίας, εντάσσοντάς τη στη λογική της πρόληψης και της καθημερινής φροντίδας του νοικοκυριού. - Advertisement - Με το μήνυμα "Ένας λεκές στο καινούργιο σου παπούτσι είναι ικανός να σε βγάλει εκτός εαυτού; Ξέχνα τα απρόοπτα με ασφάλιση σπιτιού", η ΕΑΕΕ χρησιμοποιεί μια ανάλαφρη αλλά ουσιαστική προσέγγιση για να υπενθυμίσει ότι τα απρόοπτα -είτε μικρά είτε μεγάλα- μπορούν να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά μέσα από την κατάλληλη ασφαλιστική κάλυψη. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των ενεργειών ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για τη σημασία της ασφαλιστικής πρόληψης. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΑΕΕ, το ποσοστό των ασφαλισμένων κατοικιών στην Ελλάδα παραμένει ιδιαίτερα χαμηλό συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, γεγονός που καθιστά αναγκαία τη συνεχή...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation