πριν από  2 ημέρες 21 ώρες

Capital.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Της Ξανθής Γούναρη Λίγο πριν από τη Black Friday, μια περίοδο που τα προηγούμενα χρόνια ανέδειξε έντονα τη δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου σύμφωνα με τις μετρήσεις των μεγάλων αλυσίδων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, τα στοιχεία του πρώτου εννεάμηνου του 2025 δείχνουν μια απρόσμενη μεταβολή με το φυσικό κατάστημα να κερδίζει ξανά μερίδιο εις βάρος του e-shop. Με βάση τα στοιχεία της εταιρείας NIQ|GfK, τα οποία βρίσκονται στη διάθεση του Capital.gr, οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου παρουσιάζουν πτώση μεριδίου σε σχέση με πέρυσι, τόσο σε τεμάχια όσο και σε αξία. Οι Έλληνες καταναλωτές επιστρέφουν στα παραδοσιακά καταστήματα για να δουν και να αγγίξουν τις συσκευές πριν την αγορά. Η τάση αυτή αποτελεί σημαντική ανατροπή των δεδομένων που διαμορφώθηκαν την τελευταία πενταετία και θέτει νέα δεδομένα στον τρόπο που λειτουργούν οι εταιρείες της λιανικής.Φθηνότερα προϊόντα, σταθερή ζήτηση Σε ό,τι αφορά τη μεγάλη εικόνα, στο εννεάμηνο...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation