Η εξαγορά της Bazaar που καθυστερεί, η Generali Hellas που προωθεί την απευθείας εξυπηρέτηση του πελάτη και το ισχυρό φινάλε που αναμένουν οι ξένοι αναλυτές για τις ελληνικές τράπεζες
Generali Hellas Η Generali Hellas προχωρεί στην ίδρυση μίας νέας εταιρείας, θυγατρικής της κατά 100%, που θα ασχολείται με την εξυπηρέτηση του πελάτη από το Α έως το Ω, καταργώντας όλες τις αντίστοιχες εξωτερικές συνεργασίες. Αποτελεί, όπως λέγεται, μία σημαντική πρωτοβουλία που πήρε ο ίδιος ο CEO της Generali, Πάνος Δημητρίου, για την πιο άμεση και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, με επίκεντρο την υγεία. Η εταιρεία που θα φέρει την ονομασία Ariston, όπως πρόκειται να ανακοινωθεί, θα ξεκινήσει τη λειτουργία της από τον Ιανουάριο του 2026. Η καινοτομία που επιφέρει στα έως τώρα δεδομένα, είναι ότι όλη η επικοινωνία και η εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου θα γίνεται in-house του Ομίλου και όχι outsourcing. Πράγμα που σημαίνει περισσότερος σεβασμός στον πελάτη, πιο παραγωγικές σχέσεις των δύο πλευρών και καλύτερες αποδόσεις για την ασφαλιστική εταιρεία. Carrefour: Ακόμα περιμένει τον φάκελο εξαγοράς της Bazaar η Επιτροπή...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.