Η επόμενη μέρα στην Iveco μετά την εξαγορά της από την Tata Motors και το στοίχημα των μηδενικών εκπομπών
Iveco, της κατασκευάστριας εμπορικών φορτηγών και λεωφορείων που ίδρυσε η Fiat το 1975, από την ινδική Tata Motors τον περασμένο Ιούλιο, μια ανησυχία φώλιασε στο εργοστάσιο του Ανοναί, τη μεγαλύτερη πόλη στη γαλλική επαρχία Αρντές. Μέχρι σήμερα, με τη συναλλαγή να μην έχει ολοκληρωθεί ακόμα, παραμένουν αδιευκρίνιστα τα σχέδια της Tata για το εργοστάσιο που απασχολεί πάνω από 1.200 άτομα σε εγκαταστάσεις 118.000 τετραγωνικών μέτρων στη Γαλλία. Η ιστορία του συγκεκριμένου εργοστασίου είναι παλαιότερη από την Iveco. Την άνοιξη γιόρτασε την 100ετή πορεία του, περνώντας πρώτα από την ιδιοκτησία των γαλλικών SACA και Saviem, έπειτα της κοινοπραξίας Iveco-Renault για να καταλήξει αποκλειστικά στον έλεγχο της Iveco το 2003. Σε αυτό το εργοστάσιο κατασκευάστηκαν τα Irisbus, τα οποία έχουν πουληθεί σε πάνω από 40 χώρες, με τις μεγαλύτερες αγορές να είναι η Γαλλία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Ελβετία και η Ελλάδα. Από το 2013, το μοντέλο αυτό...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.