Η Global Link για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
Η Global Link, πιστή στη δέσμευσή της για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών, συμμετείχε και φέτος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, έναν διεθνή θεσμό που τιμά την εξυπηρέτηση και γιορτάζεται σε περισσότερες από 70 χώρες παγκοσμίως και στην Ελλάδα διοργανώνεται από το ΕΙΕΠ. Στο πλαίσιο της φετινής δράσης, η Global Link τίμησε δύο διακεκριμένα στελέχη της που ξεχωρίζουν για τη σταθερή συμβολή τους στην εμπειρία του πελάτη: τη Νίκη - Qualitative Research Manager και τη Μαρία - μέλος της ερευνητικής ομάδας. Οι δύο εργαζόμενες αναδείχθηκαν για τον επαγγελματισμό, την αφοσίωσή τους και τη μακροχρόνια συνεισφορά τους στην εταιρεία. Η αναγνώριση της προσφοράς των ανθρώπων βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας της Global Link, που συνεχίζει να επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό ως βασικό πυλώνα ποιότητας και καινοτομίας. CATEGORIES: Market Research
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.