πριν από  1 ημέρα 2 ώρες

Capital.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Του Γιώργου Σ. Σκορδίλη Σκεπτικισμό προκαλεί στα δυτικά ναυπηγικά κέντρα η τελευταία έκθεση της Alphaliner, σύμφωνα με την οποία η Κίνα κατέχει το 73,7% της παγκόσμιας ναυπηγικής δραστηριότητας στα containerships. Από το συνολικό βιβλίο παραγγελιών που ξεπερνά τα 10 εκατομμύρια TEU, τα κινεζικά ναυπηγεία έχουν αναλάβει την κατασκευή 7,36 εκατομμυρίων TEU, επιβεβαιώνοντας την απόλυτη κυριαρχία τους σε έναν κλάδο στρατηγικής σημασίας για το διεθνές εμπόριο. Ακολουθούν οι νοτιοκορεατικές ναυπηγικές μονάδες με μερίδιο 20,4% (2,04 εκατ. TEU), ενώ τα ιαπωνικά ναυπηγεία διατηρούν ένα περιορισμένο 4,3% (430.000 TEU). Εκτός της τριάδας Κίνας-Κορέας-Ιαπωνίας, μόλις 29 νέα πλοία βρίσκονται υπό ναυπήγηση σε ολόκληρο τον υπόλοιπο κόσμο, αριθμός που δείχνει την πλήρη περιθωριοποίηση της Δύσης. Η εικόνα αυτή συνιστά δραματική μεταστροφή αν συγκριθεί με τη σημερινή σύνθεση του ενεργού στόλου. Από τα 32,7 εκατομμύρια TEU της παγκόσμιας χωρητικότητας...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation