Η κρίσιμη αγορά που περνά κάτω από το ραντάρ του μάρκετινγκ
Η έκθεση "The Marketer's Toolkit 2025" αποτελεί μέρος του προγράμματος "The Evolution of Marketing", το οποίο προσφέρει μια σειρά πρακτικών εκθέσεων που βοηθούν τους marketers να αντιμετωπίσουν τις μεγάλες αλλαγές του κλάδου και να προωθήσουν την αποτελεσματικότητα. "Ενώ η ταχεία ανάπτυξη παγκοσμίως είναι απίθανη, το 2025 υπάρχουν λόγοι να περιμένουμε μεγαλύτερη σταθερότητα από ό,τι είχαμε τα τελευταία χρόνια, καθώς οι κεντρικές τράπεζες ανακτούν τον έλεγχο του πληθωρισμού και τα επιτόκια μειώνονται. Το World Advertising Research Center (WARC) προβλέπει ότι η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη θα αυξηθεί στα 1,15 τρισ. δολάρια το επόμενο έτος", ανέφερε ο Aditya Kishore, insight Director της WARC και επικεφαλής της έκθεσης, τονίζοντας ότι "η εξεύρεση των κατάλληλων στρατηγικών για αυτήν τη νέα οικονομική φάση είναι ένα σημαντικό θέμα για την εργαλειοθήκη του marketer για το 2025, όπως και η διεύρυνση των αντιλήψεων για την οικοδόμηση...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.